dexx":e5yevodm said:Probeer is menu 0 0 go?
LeGionellz":1t0texpj said:dexx":1t0texpj said:Probeer is menu 0 0 go?
Top dat werkt !
Ik heb nog een issue waar ik niet vanaf kom. Mijn ntsc snes geeft een beeld met een grote zwarte balk onderin. Op dit gedeelte wordt niets weergegeven, ook niet als ik de geometry settings aanpas. Mijn ntsc nes doet het prima.
Hebben jullie een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ?
stevuns":3ntbbgxk said:Pascal. Pm voor de instellingen.