stevuns":2fvs0eu6 said:Ha Ken,
Vandaag dan eindelijk een B&O tv opgehaald.
Heb de MX7000 gekocht. Wel een verschrikkelijk zwaar bakbeest. vooral als deze 3 trappen op moet![]()
Maar.. het was allemaal zeer de moeite waard! Wat een geweldig beeld! Had ik veel eerder moeten doen!
Ga nu de rest van mijn consoles testen 8)
stevuns":3i0ztmjo said:Hè Sjors
Gewoon een ophalen. werkt prima op 60hz
Ga je geen spijt van krijgen![]()
stevuns":2g39t8yj said:Valt niet tegen hè zo'n b en o![]()
Het service menu kan je alleen met de originele afstandsbediening in.
Zo te zien is het scherm bij jou toch goed in het midden?
Cageman":ifvbplj1 said:Gaat je niet helpen. Elke monitor is anders, elke console is anders. Gewoon uitproberen. Je ziet het vanzelf wat het doet. Horizontale positie zal iets als hpos heten.