Da Dude
Nozomi Elite
Smallcab wordt voor mij niks. Als je zijn laatste mobo wil, moet je die zelf aanschaffen via hem. kun je meteen de PGM kopen. Ik hoef die niet.
Ik heb me mobo geregeld. nu nog games.
Gaan we nog met zijn allen bestellen? zo ja, doe ik graag mee.
En anders Wie had er bij AliXpress bestelt?
Welke verkopers zijn betrouwbaar?
Ik heb me mobo geregeld. nu nog games.
Gaan we nog met zijn allen bestellen? zo ja, doe ik graag mee.
En anders Wie had er bij AliXpress bestelt?
Welke verkopers zijn betrouwbaar?