What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Hahaha ja de Megalo staat niet meer daar, maar wel bij mij thuis waar we lekker los kunnen, don't worry. Je mist echt serieus een hoop als je er niet bij bent. Vooral als nieuweling kan je gelijk iedereen leren kennen en een hoop kennis vergaren, dus ik zou maar iest anders uit je weekenden wippen en deze datum echt vrij houden. Dan ga je maar een keer niet naar de kerk/vissen/schoonmoeder bezoeken/lokale speeltuin etc...etc..... :lol:

Net gecheckt met Buizerd, wij komen! Van het pittoreske Zeeland naar de grote stad, wat een roadtrip! :)

Jezus, wat een dickhead! Dus we gaan niet bij jou langs, niet dat er nou veel te zien is :twisted: :lol: :mrgreen:

Iets met Den Haag - Groningen om 14:30 uur en Europees voetbal wat op het spel staat.

16 man hier had toch nergens op geslagen ouwe reus.

jammer. ik ben erbij, maar kans is groot zonder auto.

Is het mogelijk dat ik opgehaald wordt bij het NS station?
Mischien zijn er meer met de trein.
of kan ik meerijden met iemand vanuit het oosten?

@Ken dat begrijp ik dude, als je er in de avond maar bij bent ;)

@DaDude ik kan je wel bij Centraal Station ophalen, is toch dicht bij de shed. Haal ik je in de ochtend op voordat ik naar de shed ga. Spreken we nog wel met elkaar af ;)

Hey,

Ik heb een aantal Xbox 1 spellen (voor alle voetbalfans).
Het zijn:
2x Ajax club football
3x AC Milan club football
1x Real Madrid club football
2x LMA Manager 2004

Mochten mensen geintresseerd zijn dan neem ik ze mee naar de meeting.
Ze zijn nieuw, nog gesealed en GRATIS
Psykick heeft wel voorrang omdat hij deze dag organiseerd. 😉

Die zou ik niet meenemen als ik jou was...

hahahaha, ik wist wel dat sommige voetbalfans hier niet blij mee zijn.

Ik hou zelf helemaal niet van voetbal.
maarre mischien willen andere ze. ik niet

Hey,

Ik ga dan voor de eerdere shift. van 17:00 uur

Dit gezien ik nog 2 uur in een trein moet zitten. En dan misschien te laat ben voor de trein/bus van arnhem naar mijn dorp.
Mocht ik daarin de enige zijn, dan ga ik voor het eten huiswaards. Schiet ik in Utrecht ff de wok in voor wat take out.

Hmm... kuttijden idd met eten :) 17:00 is wel weer erg vroeg, maar bij die andere ben ik wel weer ERG laat thuis. Ik ga ff overleggen met het oostfront denk ik!

Ik denk idd dat 18.00 uur een prima tijd is. Dan hebben we ruim 2 uur om te eten en dat is echt wel voldoende. Stel dat je daarna met alle dingen eromheen om 21.00 uur in de auto zit om te vertrekken (snelweg is om de hoek daar), dan ben je rond 23.00 uur thuis en tsja het is toch een drukke en vermoeiende dag dus je zal er hoe dan ook van moeten bijkomen hehe ;)

Ik wacht nog een paar dagen en dan zet ik hem gewoon op 18.00 uur! We kunnen op de andere locaties nog genoeg van de tijd afsnoepen, dus komt uiteindelijk wel goed.

Voor mij ook om 18.00 uur beginnen met eten, niet later, anders haak ik af. Heb daarna nog een rit van ruim anderhalf uur voor de boeg.

Heb er trouwens ongelofelijk veel zin in, jullie hebben een mooi programma in elkaar gezet. Als het goed is kom ik samen met Goatboy (toch?)

Back