Trailblazer
1CC Aspirant
Ik ga er ook zijn en kom waarschijnlijk met Rudie. Damn zit al twee jaar of zo oh forum maar nog nooit een meet meegemaakt. :shock:
Idd balen, heb de originele shed ooit gezien en was al impressed, maar had graag even lopen kwijlen (shoppen?) tussen het spul dat jullie nu allemaal hebben staan. Maar ga er vanuit dat het niet de laatste meet is toch?Psykick":3e8pl0z6 said:Jammer dat je er niet bij kan zijn S913, is echt een tijd geleden! Hoeplijk de volgende keer ( over 2 jaar hehe )
Ken":217go6wg said:Hoeveel man zitten we nou? Misschien handig een lijstje bij te houden in de openingspost Has.
Nee hoor alleen druk en weinig tijd.ruderudie":2j2hsjz0 said:Wat is er trouwens met marc (almighty) gebeurd terwijl ik op vakantie was? Is hij weg uit de nozomi community ofzo?
almighty":ncuam7wa said:Nee hoor alleen druk en weinig tijd.ruderudie":ncuam7wa said:Wat is er trouwens met marc (almighty) gebeurd terwijl ik op vakantie was? Is hij weg uit de nozomi community ofzo?![]()
@ Psykick:
Sorry maar ik ben niet van de partij.
Voor de mensen die wel gaan veel plezier, maar dat zal vast wel goedkomen![]()
joeks":19qq9log said:Ik zie het ook wel zitten. En zou misschien een mooie Naomi (liefst chopped) willen scoren
Kijken of ik mijn broer Buizerd ook mee kan krijgen.
ne0":3ow2wz3o said:Heb je ook nog setjes met losse gechopte pootjes beschikbaar trouwens?