Ken
High Score Hunter
Topic voor al je vragen op het gebied van arcade hardware.
Wil je weten wat het verschil is tussen 15, 24 en 31khz, wat is nou een Supergun, of krijg je een game niet aan de praat, hier kun je al je vragen kwijt.
Ook meteen een vraag aan alle leden die ervaring hebben met arcade hardware om deze topic in de gaten te houden en waar mogelijk je kennis te delen.
Wil je weten wat het verschil is tussen 15, 24 en 31khz, wat is nou een Supergun, of krijg je een game niet aan de praat, hier kun je al je vragen kwijt.
Ook meteen een vraag aan alle leden die ervaring hebben met arcade hardware om deze topic in de gaten te houden en waar mogelijk je kennis te delen.

