What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

arcade cabinet aansluitingen.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Martijnoss":ahb7k43n said:
zo gauw ik de kans heb zal ik eens gaan kijken.

als deze geweldige game mooi scrollt zonder tikken of stoten weet je min of meer dat
mame voor t grootste deel goed is ingesteld. was voor mij een referentie om te testen.
net als pitfall 2 trouwens :mrgreen:

oke thankds ik zal het in mijn hoofd houden,voor ik ga spelen ben ik alle emus goed aan het zetten. en tot project 64 gaat het al goed eindelijk.

Kan me (heel misschien op Sin & Punishment na) echt niet voorstellen welke N64 games je in een cab zou willen (analoge joystick and all)..... maar dit geheel terzijde natuurlijk.

In tegenstelling tot Wonderboy, is het het succes van SM64 niet mede te danken aan een cab of n stick met buttons, das om heel andere redenen een goed (console-) spel.

het is puur voor de heb en inderdaad ik denk dat mario goed te bespelen is.

ik heb even een vraag over mijn ipac2 die ik vandaag binnen heb gekregen.

ik heb een 8way joystick. maar maar heb maar vier aansluitingen voor de joystick op de ipac2 daarna nog sw1-8 dus de knoppen en 1a 1b weet niet waar die voor zijn en uiteraard coin 1 en start.

zoals vaker gezechd sorry voor de vragen maar ben echt niet hiermee.

Toen ik men J-PAC nog had, toen had ik eigenlijk alleen maar MAME draaien (heel beperkt, met alleen de games die ik leuk vond) en 1 extra emulator; een GameBoy Advance emu voor Wario Ware :) dat vind ik zo'n coole game.

Uiteindelijk zal je zien dat er weinig van je mega hyperspin setup overblijft, en alleen de games die je echt leuk vind er in blijven staan.

DLX":16rrs8am said:
Toen ik men J-PAC nog had, toen had ik eigenlijk alleen maar MAME draaien (heel beperkt, met alleen de games die ik leuk vond) en 1 extra emulator; een GameBoy Advance emu voor Wario Ware :) dat vind ik zo'n coole game.

Uiteindelijk zal je zien dat er weinig van je mega hyperspin setup overblijft, en alleen de games die je echt leuk vind er in blijven staan.

daarom geef ik de voorkeur aan mala. die legt het accent op
het spelletje ipv al die toeters en bellen om t spelletje heen.

lol :P

Mijn mala setup was om te huilen... paar tekstregels haha, maar het werkte wel perfect!

finaly al mijn emus werken,met een paar heb ik nog problemen maar dat zijn kleinigheidjes.

nou dan ga ik nu maar solderen om de bedrading naar de knoppen te leggen daarna de ipac2 aansluiten en daarna de emus instellen zodat de knoppen goed staan enzo.

iemand nog tips waar ik op moet letten.

groetjes

Back