MarioSanchez
Combo Keeper
je bedoeld hudsons adv. island. kijk dan maar eens naar
wonder boy van sega via mame. één van mijn favorieten
wonder boy van sega via mame. één van mijn favorieten
Martijnoss":ahb7k43n said:zo gauw ik de kans heb zal ik eens gaan kijken.
DLX":16rrs8am said:Toen ik men J-PAC nog had, toen had ik eigenlijk alleen maar MAME draaien (heel beperkt, met alleen de games die ik leuk vond) en 1 extra emulator; een GameBoy Advance emu voor Wario Waredat vind ik zo'n coole game.
Uiteindelijk zal je zien dat er weinig van je mega hyperspin setup overblijft, en alleen de games die je echt leuk vind er in blijven staan.
DLX":3br27skh said:Ik gebruikte toen ook mala inderdaad.
:mrgreen:ElPancho":2i1jiie0 said:Ik zou het gewoon zo aansluiten de diagonalen krijg je er dan automatisch bij![]()
DLX":1nmh0ckb said:lol![]()
Mijn mala setup was om te huilen... paar tekstregels haha, maar het werkte wel perfect!
ElPancho":27ku8pfv said:Wiring ipac2 staat gewoon op hun site
http://www.ultimarc.com/ipac2.html
Ik zou het gewoon zo aansluiten de diagonalen krijg je er dan automatisch bij![]()