What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anunaki's gameroom

Ik weet niet of ik het ergens heb gemist, maar hoe heet die knul eigenlijk?
En hoe is het nu met moeder en kind?

Ik heb vandaag mijn killer instinct pcb terug en hoewel hij eerst niet startte lijkt de issue met het geluid verholpen nu ik er een verse flash kit aan heb gehangen. Morgen haal ik bij suzo happ de nieuwe joysticks op. Lijkt allemaal goed te komen.

Ben ook nog met wat leuks bezig btw.... later daarover meer

Pcb in de kast gezet toch nog wat uitval van Sommige geluiden in t begin. Daarna 100% ok. Het is playable mar blijft vreemd

heb m nu een uur aan laten staan, afgezien van de 1e 5-10 minuten helemaal nergens meer last van

het zal wel, dit is hoe het nu is, het werkt.... soort van

ben begonnen aan de reoganisatie van de zolder en dit is toch al pure awesomeness IMHO

mha9gh.jpg

24y8dhi.jpg

De gameroom is weer netjes en op orde, dus tijd voor wat random pics

2jczj9g.jpg

imj5md.jpg

153noqq.jpg

293delg.jpg

6qvadi.jpg

vo3if5.jpg

a304uf.jpg

29fz245.jpg

2nbcyu0.jpg

2llbjmh.jpg

n2zrm0.jpg

De Killer Instinct is nu echt aan de beurt om aan te pakken, heb de meeste spullen liggen. Helaas is bij de Hyper Olympic het houten frame waar de monitor aan hangt gebroken waardoor deze door de achterkant naar buiten kwam vallen :shock: resultaat: PCB naar de klote en een hartverzakking

epn3fk.jpg

28mipv5.jpg

Vette pics Patrick! Wel klote van je Hyper Olympic man. Worst case heb ik nog wel een origineel board liggen. Succes!

Back