What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anunaki's gameroom

ik heb de cabs expres zo dicht bij elkaar gezet, er is in principe ruimte genoeg voor nog meer cabs

wie weet wat de toekomst zal brengen
 
Anunaki":lepd0f27 said:
ik heb de cabs expres zo dicht bij elkaar gezet, er is in principe ruimte genoeg voor nog meer cabs

wie weet wat de toekomst zal brengen

Inderdaad en ik vind het altijd geweldig zo'n muur met cabs die dicht tegen elkaar staan. Net zoals op Eurocade vorig jaar. Ziet er gewoon indrukwekkender uit dan een paar cabs met veel ruimte er tussen.
 
zeker nice.
geweldig die out of order stickers. Die hadden ze ook bij wrecking ralph.

Hopelijk is je KI niet echt defect.
 
ruimte zat nog en ook nog wensen zat

sowieso komt er nog een 2e candy en extra ded cabs (o wat zou ik graag een Temepest willen)

maar eerst komt mijn zoontje nog
 
Tja familie gaat voor, maar nipt voor hebberigheid...dit hele arcade gedoe is een beetje een verslaving (of zelfs een obsessie) is het niet?
 
cthulhu":hmbyfgh4 said:
Tja familie gaat voor, maar nipt voor hebberigheid...dit hele arcade gedoe is een beetje een verslaving (of zelfs een obsessie) is het niet?
Aan deze reactie te zien voor jou iig wel ;) Heheh :mrgreen:
 
Ik vind t gewoon zo tof om alles tegelijk aan te zetten en dan met al die geluidjes om me heen te gamen. Heerlijk
 
Tx

De kleine man is inmiddels geboren dua liggen de projecten ff stil. Wel gaan deze week de KI pcbs de deur uit ter reparatie. Als t meezit kan straks niet alleen de cab weer aan maar heb ik meteen een paar extra pcbs
 
Back
Top