Anunaki":2kyzbcxg said:zekers: MK2, KI, Hyper Olympic, DK, Jamma kast, NAC, Photogay
DLX":3dpwpbb3 said:Photoplay haters...
Photoplay...de grootste vijand van de flipperkast. Echt werkelijk elke plaats waar een flipperkast stond, stond opeens van de één op de andere dag een Photoplay in plaats van een flipperkast...zucht.