What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anunaki's gameroom

ik maakte een geintje, je bent met pensioen toch :mrgreen:

ik kijk eerst zelf ff wat ze doen, daarna kijken of er nog wat van te maken is. Zou mooi zijn als er bv nog 2 werkende van te maken zijn.

Anunaki":3m54rdh4 said:
nog niet in de gameroom, maar wel in huis

er zit nog wel wat werk aan (wist ik) maar hij doet t in ieder geval. En er zitten nog 3 extra KI PCBs bij ook, misschien valt er van mijn 4 niet werkende borden nog wat te maken

speciaal voor Marcosan:

255q91k.jpg

:shock: OMG :shock:
Als dat het wachten niet waard is geweest, wat een beauty
Voel nu we enige weemoed, kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden? :(

Marcosan30":6vbda8ad said:
kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden? :(
Ja zeker, maar moet zeggen dat ik het de laatste jaren wel makkelijker vind om afstand van dingen te doen. Ik hecht me niet meer zo heel erg aan spullen.

Ik heb de laatste tijd ook best veel verkocht incl een cab. Daar is deze weer mee betaald

Vanaf mijn mobiel verstuurd

Voel nu we enige weemoed, kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden? :(

Nee leg is uit Marco :P

Ik heb er ook nooit van gehouden, net als alle Mortal Kombats, maar ze horen wel in een arcade thuis en ik begrijp op zich wel dat mensen ervan houden.

In die tijd was ik echt helemaal verslingerd aan MK2 en KI, iets minder aan UMK3 ook. En ik vind de kasten echt supermooi. Nu ik mijn eigen arcade op zolder heb, ben ik ook erg blij dat ik juist die 2 kasten heb staan.

Qua gameplay vind ik 80s games veel toffer, maar met die Fighters heb ik een enorme nostalgie.

Ik heb weer niet zoveel met racegames, al is het leuk om op het NGC af en toe in te stappen. Vroeger vond ik t mijn gulden niet waard.

DLX":255tn4w4 said:

Nee leg is uit Marco :P

Nou er was eens een blonde adonis die afstand deed van zijn KI = dom
Toen was er ook een blonde broer (wel minder knap) die afstand deed van zijn KI2 = dubbel dom

Patrick ik weet dat dit een longshot is, maar kun je misschien je huissleutel laten kopiëren?
Dan kan ik eindelijk weer met sabrewulf aan de gang, ULTRAAAAA!!!!!!!!

Marcosan30":yz54tymh said:
Nou er was eens een blonde adonis die afstand deed van zijn KI = dom
Toen was er ook een blonde broer (wel minder knap) die afstand deed van zijn KI2 = dubbel dom
Nooit geweten dat jij een KI2 hebt gehad, Marco :D :mrgreen:

Arjan olde gloepert, zou je iets meer ontopic willen reageren?
Anders vraag ik de moderator om je reactie te verwijderen, oh wacht je bent de moderator 😉

Ik zal het niet meer doen, maar PM me gerust hoor. Kun je me ook meteen vertellen wat olde gloepert eigenlijk betekent. Hahaha! :mrgreen:

Back