What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's ''(Super) famicom collectie''

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Die Biometal is vet, hoop dat je er niet teveel voor hebt betaald. Zag 'm gisteren nog voor 130 euries op ebay gaan.
 
Ken":n9k3bmwj said:
Die Biometal is vet, hoop dat je er niet teveel voor hebt betaald. Zag 'm gisteren nog voor 130 euries op ebay gaan.
Momenteel een gekkenhuis op e-bay/japan yahoo, de prijzen varieren echt enorm, je kunt hem kopen voor €70,00 tot oplopend €130,00/150,00 euro.

Hangt natuurlijk ook een beetje af hoe hoog je eisen zijn en of hij compleet is etc.
Zwarte hoesen zijn vaak kwetsbaarder m.b.t krassen/vette vingers etc.
Wou hem graag hebben maar dan wel graag ''Mint'' :)

Dit geld voor veel sfc titels, RR R2 koop je echt niet meer voor €250,00 maar eerder richting de €500+ en zo zijn er wel meer van dit soort titels die gewoon enorm in waarde (of gekte) zijn toegenomen.

Gaat me ook niet om hoeveel een game kost maar hoe gaaf ik hem vind.Ook de staat is voor mij gewoon erg belangrijk en zoeken na dit soort titels maakt het ''hunten'' alleen maar leuker.

Game was niet goedkoop maar er zijn wel meer titels met absurd hoge prijzen, Iron Commando, Majyuuou, FF Tough, Nightmare Busters, RR R2, Undercover Cops, Gourmet Sentai Bara Yarou en wild Guns en ga zo maar door.

Ben er blij mee en dat is het balangrijkste, toch :)

Met een beetje geluk heb ik RR R2 ook te pakken, helaas wel een losse cart :cry: , maar ben echt niet van plan om voor een sfc titel meer als €200+ neer te leggen en moet dan ook gewoon mint zijn.

Wel jammer dat de sountrack van 2-Unlimited er niet in zit (alleen de pal/ntsc versie), ntsc-j versie is 'helaas' aangepast.
 
Da Dude":38db4b2o said:
Mooie collectie,.
Ik wist niet dat de prijzen al zo hoog lagen voor SNES.
Is ook best verschillend maar hangt ook puur af van de staat.
cd games zijn gewoon minder kwetsbaar en de art zit 'vaak' veilig achter plastic, bij sfc games (of N64/famicom etc.) is dat gewoon anders.

Games zijn gewoon kwestbaar en bij het verkeerd openen/sluiten heb je zo een ezeloortje te pakken.
 
Mooi hoor Nightmare Busters, begerenswaardig.
Kan niet wachten totdat je besluit je Super Famicon collectie weg te doen, dan komen er wat mooie games op de markt .... 😉 :D :P :lol:
 
Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?
 
ckong":2z6syb5b said:
Mooi hoor Nightmare Busters, begerenswaardig.
Kan niet wachten totdat je besluit je Super Famicon collectie weg te doen, dan komen er wat mooie games op de markt .... 😉 :D :P :lol:
hehe (was te verwachten 😉 ), toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi 😉 , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)
 
Casey120":3m008pk0 said:
Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?
nep, ja hij is nooit officeel uitgekomen 😉 (komt verandering in)
Maar dat maakt deze game zo bijzonder 😉 , en buiten het feit om dat het gewoon echt een super uber platformer is.

Hij is gewoon niet te onderscheiden van een orginele cart/hoes etc.

Zo zijn er veel games niet uitgekomen in japan (voorbeeld: Super Punch out), je kon dan met een lege cart naar bepaalde plekken gaan er er voor kiezen om deze games op jou lege cart te laten zetten (het fijne weet ik er ook nog niet helemaal van), uiteraard tegen een betaling.Dit soort games zie je weinig voorbij komen en maakt ze daarom erg bijzonder.
 
Op zo'n fiets .
Zou eigenlijk leuker zijn als ie dan helemaal niet meer uitkomt , ik heb net een stukje gekeken op Youtube maar de game is echt fun en voor Snes begrippen grafisch ook zeer mooi .
 
Casey120":2i78t6cv said:
Op zo'n fiets .
Zou eigenlijk leuker zijn als ie dan helemaal niet meer uitkomt , ik heb net een stukje gekeken op Youtube maar de game is echt fun en voor Snes begrippen grafisch ook zeer mooi .
Klopt voor een snes game is hij echt van hoogwaardige kwaliteit, ik vraag me af wat gunstiger is, dat hij wel of niet een officiele release krijgt.

Heb me al een lange tijd ingeschreven op de site maar tot heden nog steeds geen nieuws.(prijs zal wel een heel stuk lager liggen dus dat is dan wel weer mooi meegenomen)

We shall see 😉
 
almighty":289qye4t said:
..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi 😉 , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)

Gelijk heb je. Ik ben gewoon jaloers joh, je bent echt goed bezig om in korte tijd je super Famicon collectie met prachtige games uit te breiden. Petje af. :D
 
ckong":2m405u1o said:
almighty":2m405u1o said:
..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi 😉 , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)

Gelijk heb je. Ik ben gewoon jaloers joh, je bent echt goed bezig om in korte tijd je super Famicon collectie met prachtige games uit te breiden. Petje af. :D
Bedankt Erik, was al een tijdje bezig maar heb gewoon nu weer iets meer tijd/zin om deze collectie aan te pakken.(te posten)

Ook Sega Megadrive (ntsc-j) hou ik nauw in de gaten maar wil me toch eerst meer richten op sfc aangezien ik stiekem altijd een 'Nintendo' fanboy was/ben 😉
 
almighty":bwhh8g1h said:
Casey120":bwhh8g1h said:
Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?
nep, ja hij is nooit officeel uitgekomen 😉 (komt verandering in)
Maar dat maakt deze game zo bijzonder 😉 , en buiten het feit om dat het gewoon echt een super uber platformer is.

Hij is gewoon niet te onderscheiden van een orginele cart/hoes etc.

Zo zijn er veel games niet uitgekomen in japan (voorbeeld: Super Punch out), je kon dan met een lege cart naar bepaalde plekken gaan er er voor kiezen om deze games op jou lege cart te laten zetten (het fijne weet ik er ook nog niet helemaal van), uiteraard tegen een betaling.Dit soort games zie je weinig voorbij komen en maakt ze daarom erg bijzonder.

Ik heb zon game waar je het over hebt, jaren geleden in tokyo gekocht voor de schamele prijs van 100 euro. Is nu ongeveer het driedubbele waard :P
 
Back
Top