A
Anonymous
Guest
-edit-
Momenteel een gekkenhuis op e-bay/japan yahoo, de prijzen varieren echt enorm, je kunt hem kopen voor €70,00 tot oplopend €130,00/150,00 euro.Ken":n9k3bmwj said:Die Biometal is vet, hoop dat je er niet teveel voor hebt betaald. Zag 'm gisteren nog voor 130 euries op ebay gaan.
Is ook best verschillend maar hangt ook puur af van de staat.Da Dude":38db4b2o said:Mooie collectie,.
Ik wist niet dat de prijzen al zo hoog lagen voor SNES.
http://www.nightmarebusters.com/ElPancho":zssvqd0v said:Phew, nice Nightmare Busters !
hehe (was te verwachtenckong":2z6syb5b said:Mooi hoor Nightmare Busters, begerenswaardig.
Kan niet wachten totdat je besluit je Super Famicon collectie weg te doen, dan komen er wat mooie games op de markt ....![]()
![]()
:lol:
nep, ja hij is nooit officeel uitgekomenCasey120":3m008pk0 said:Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?
Klopt voor een snes game is hij echt van hoogwaardige kwaliteit, ik vraag me af wat gunstiger is, dat hij wel of niet een officiele release krijgt.Casey120":2i78t6cv said:Op zo'n fiets .
Zou eigenlijk leuker zijn als ie dan helemaal niet meer uitkomt , ik heb net een stukje gekeken op Youtube maar de game is echt fun en voor Snes begrippen grafisch ook zeer mooi .
almighty":289qye4t said:..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi, stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig![]()
Bedankt Erik, was al een tijdje bezig maar heb gewoon nu weer iets meer tijd/zin om deze collectie aan te pakken.(te posten)ckong":2m405u1o said:almighty":2m405u1o said:..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi, stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig![]()
Gelijk heb je. Ik ben gewoon jaloers joh, je bent echt goed bezig om in korte tijd je super Famicon collectie met prachtige games uit te breiden. Petje af.![]()
almighty":bwhh8g1h said:nep, ja hij is nooit officeel uitgekomenCasey120":bwhh8g1h said:Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?(komt verandering in)
Maar dat maakt deze game zo bijzonder, en buiten het feit om dat het gewoon echt een super uber platformer is.
Hij is gewoon niet te onderscheiden van een orginele cart/hoes etc.
Zo zijn er veel games niet uitgekomen in japan (voorbeeld: Super Punch out), je kon dan met een lege cart naar bepaalde plekken gaan er er voor kiezen om deze games op jou lege cart te laten zetten (het fijne weet ik er ook nog niet helemaal van), uiteraard tegen een betaling.Dit soort games zie je weinig voorbij komen en maakt ze daarom erg bijzonder.