A
Anonymous
Guest
Ja maar er zijn er 3 in omloop, en die ik erin had was erg klein.Daarna krijg je een iets grotere en dan die bakbeest die Erik ook in z'n cab heeft.goatboy":2077m8y1 said:Voeding probleem? Op mijn standaard Astro voeding loopt zelfs een Naomi board zonder lockups. Anyhoe, Veel plezier ermee.
@ Erik; ja dat dacht ik ook al