Nee dat valt wel mee hoorDNL":1st3tklj said:goede aanwinsten! ik hoop alleen niet dat je de hoofdprijs voor borderdown hebt betaald, aangezien deze geresealed is?
almighty":2gsxa8xf said:En inmiddels is hij niet sealed meer :lol:
Do Don Pachi Daioujou Black Label Extra valt me trouwens een beetje tegen en de game is na mijn idee helemaal niet opgepoetst.
En wat me het meeste stoort aan deze game zijn de belachelijke lange laadtijden :evil:
Kom op zeg, next gen en dan zulke laatijden?
Neh, dit is toch wel de minste shmup op de 360...
Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftigerBaki":1885x8ie said:Almighty,
Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo![]()
almighty":mv8n4017 said:Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftigerBaki":mv8n4017 said:Almighty,
Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo![]()
![]()
almighty":23k2upao said:Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftigerBaki":23k2upao said:Almighty,
Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo![]()
![]()
almighty":l7qevg1c said:Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftigerBaki":l7qevg1c said:Almighty,
Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo![]()
![]()
Soms wel ja, Wil deze thread niet de-railen maar had laatst m'n 60 in 1 board maar eens op VGA gejumpert maar toch binnen 5 minuten weer terug gezet op 15khz. Scanlines horen soms gewoon bij de nostalgie van een game vooral als we het over de 80's hebben. Wel leuk dat dit board 15 en 31 khz ondersteund trouwens.Baki":2btk25jv said:VGA op een cab is zeker de shit.
Daar zul je geen spijt van krijgen!Baki":2btk25jv said:Ik ga in de nabije toekomst zeker nog een naomi aanschaffen. Teveel heftige games op dat board![]()
Veel Dreamcast games zijn mooier met vga en een multi boardje 60-1 is dan ook niet echt te vergelijken.Ook deze sluit ik gewoon aan via 15khz.goatboy":14mbh4jm said:Soms wel ja, Wil deze thread niet de-railen maar had laatst m'n 60 in 1 board maar eens op VGA gejumpert maar toch binnen 5 minuten weer terug gezet op 15khz. Scanlines horen soms gewoon bij de nostalgie van een game vooral als we het over de 80's hebben. Wel leuk dat dit board 15 en 31 khz ondersteund trouwens.Baki":14mbh4jm said:VGA op een cab is zeker de shit.
Maar eens even checken, laaste level is trouwens wel erg pittig en had de nodige continue's nodig :lol:Robert":p5r34ssq said:Van Xbox Live kan je ook de Mega Black Label update downloaden, dan kan je de game een stuk moeilijker maken!