A
Anonymous
Guest
Dit houdt me voorlopig wel even bezig
Raycrisis:
Raycrisis:
Geweldige game, alleen jammer dat ik het idee krijg ik steeds te zwak ben bij eindbazen.Dus dan weer terug en even up'levelen.XanaduNL":30kism5m said:Ik heb erg genoten van Lost Odyssey, ben benieuwd wat je ervan vind.![]()
Wat figures (blijft leuk voor erbij en helemaal voor zulke prijzen Smile ):
Redneck":1vsypxef said:Nice, shienryu lijkt me leuk, is dat het ook? Heb je die van Ebay?
Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.Redneck":3e2krw0f said:Nice, shienryu lijkt me leuk, is dat het ook? Heb je die van Ebay?
almighty":399vozei said:Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.
Maar ik wil ze gewoon allemaal hehe![]()
En ja deze komt van ebay.
Game zie ik regelmatig verschijnen hoorgoatboy":2pgyncup said:almighty":2pgyncup said:Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.
Maar ik wil ze gewoon allemaal hehe![]()
En ja deze komt van ebay.
Wat Battle Garegga betreft wens ik je veel succes!![]()