What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goede aanwinsten! ik hoop alleen niet dat je de hoofdprijs voor borderdown hebt betaald, aangezien deze geresealed is?
 
DNL":1st3tklj said:
goede aanwinsten! ik hoop alleen niet dat je de hoofdprijs voor borderdown hebt betaald, aangezien deze geresealed is?
Nee dat valt wel mee hoor 😉
Maar op de foto zit er eerst nog een plastic hoesje omheen en daar onder de orginele seal.
Border Down gaat meestal toch niet veel goedkoper weg als 100 euro.
En inmiddels is hij niet sealed meer :lol:

Do Don Pachi Daioujou Black Label Extra valt me trouwens een beetje tegen en de game is na mijn idee helemaal niet opgepoetst.
En wat me het meeste stoort aan deze game zijn de belachelijke lange laadtijden :evil:
Kom op zeg, next gen en dan zulke laatijden?
Neh, dit is toch wel de minste shmup op de 360...
 
almighty":2gsxa8xf said:
En inmiddels is hij niet sealed meer :lol:

Do Don Pachi Daioujou Black Label Extra valt me trouwens een beetje tegen en de game is na mijn idee helemaal niet opgepoetst.
En wat me het meeste stoort aan deze game zijn de belachelijke lange laadtijden :evil:
Kom op zeg, next gen en dan zulke laatijden?
Neh, dit is toch wel de minste shmup op de 360...

Niet meer sealed :D idd gamen met die hap.
Hoe vind je border down ?

DDPBLE, jammer dat ie je teleurstelt. Laadtijden is jammer, zou bij mij de concentratie nadelig kunnen beïnvloeden.
Hoe is Shooting Love? Kep ze ook binnen die games (nu de hardware nog ...) Ben dus benieuwd naar je mening.
 
Border down kan ik helaas nog niet spelen haha.(heb m'n laatste controller ge'hackt en mislukt)

Shooting love is wel goed, maar ook niet meer als een opgepoetste versie van de Dreamcast versie.
Zitten nog wel wat leuke extra's bij zoals je skillz testen etc. , maar eigenlijk vallen me de games wel iets tegen en hoop dan ook dat Death Smiles wel goed is.

Games zijn zeker niet slecht hoor, maar had er gewoon net iets meer van verwacht, thats all 😉
 
Almighty,

Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo ;)
 
Baki":1885x8ie said:
Almighty,

Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo ;)
Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftiger 😉
 
almighty":mv8n4017 said:
Baki":mv8n4017 said:
Almighty,

Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo ;)
Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftiger 😉

idd ;)
 
almighty":23k2upao said:
Baki":23k2upao said:
Almighty,

Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo ;)
Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftiger 😉

Marc, ga je de NAC zelf tri-syncen? En met welk chassis?
 
Volgens mij dezelfde chassis die jij heb besteld bij excellent.com Erik, wil het zelf wel proberen want lijkt me niet zo erg moeilijk anders laat ik het doen.
Hij ligt hier momenteel nog nieuw in doos :lol:
 
Is goed te doen Marc, gewoon logisch nadenken en geen haast maken. En je hebt ongetwijfeld de tuts op arcadeotaku al wel gevonden.

Mijn chassis zit ook nog in de doos, maar binnenkort ga ik maar eens inbouwen. Ik kan eigenlijk niet wachten om Raiden Fighter Aces op de NAC te spelen.

En ik ga ook een paar van die madcatz sticks hacken, is goed te doen met common ground.
 
Momenteel veel nieuwe games binnen voor m'n 360 en nog wat onderweg etc.
Helaas de meeste al weer uitgespeeld en ga nu maar beginnen met Prince of Persia.(zal ook wel een eitje zijn)
img2486ddt.jpg

Met dank aan Ronnie, eindelijk Metroid II compleet en in zeer goede staat.
Deze zie ook ook niet vaak boxed dus ben wel blij met deze game.
img2487h.jpg
 
Toch altijd leuk een PS2 pal, en genoeg goede games en voor een redelijke prijs.
img2562ojm.jpg
 
almighty":l7qevg1c said:
Baki":l7qevg1c said:
Almighty,

Als ik jou was zou ik de shmups op de dc met de stick spelen.
Geeft een beter arcade gevoel en je kunt sneller op de buttons mashen imo ;)
Op een New Astro met vga lijkt me toch wat heftiger 😉

Uiteraard, heb je post ook niet goed gelezen. Ivm die controller dacht ik dat je de game op je DC speelde. VGA op een cab is zeker de shit. Maar DC VGA op je plasma is ook niet verkeerd btw. Maar op een cab heb je het ultieme arcade gevoel.
Ik ga in de nabije toekomst zeker nog een naomi aanschaffen. Teveel heftige games op dat board ;)
 
Baki":2btk25jv said:
VGA op een cab is zeker de shit.
Soms wel ja, Wil deze thread niet de-railen maar had laatst m'n 60 in 1 board maar eens op VGA gejumpert maar toch binnen 5 minuten weer terug gezet op 15khz. Scanlines horen soms gewoon bij de nostalgie van een game vooral als we het over de 80's hebben. Wel leuk dat dit board 15 en 31 khz ondersteund trouwens.


Baki":2btk25jv said:
Ik ga in de nabije toekomst zeker nog een naomi aanschaffen. Teveel heftige games op dat board ;)
Daar zul je geen spijt van krijgen! :)
 
goatboy":14mbh4jm said:
Baki":14mbh4jm said:
VGA op een cab is zeker de shit.
Soms wel ja, Wil deze thread niet de-railen maar had laatst m'n 60 in 1 board maar eens op VGA gejumpert maar toch binnen 5 minuten weer terug gezet op 15khz. Scanlines horen soms gewoon bij de nostalgie van een game vooral als we het over de 80's hebben. Wel leuk dat dit board 15 en 31 khz ondersteund trouwens.
Veel Dreamcast games zijn mooier met vga en een multi boardje 60-1 is dan ook niet echt te vergelijken.Ook deze sluit ik gewoon aan via 15khz.
 
Hier weer even een kleine update, niet heel bijzonder maar toch 😉
img2668s.jpg

Outrun Saturn:
outrunsaturn.jpg

Sega Ages PS2:
segaages.jpg

Komt nog wat aan maar kon het niet laten dit alvast te posten :)

En het juweeltje van vandaag....'Death Smiles' 8)
lcddeathsmiles.jpg

deathsmiles360t.jpg

Wat is de game wreed man en ziet er echt goed uit, heb de pcb ook al een gezien/gespeeld maar deze port heeft zeker mijn voorkeur :P
Zit ook de arcade versie op (veel scanlines Erik 😉 ), maar ik ga zeker voor de HD versie.
Wel is de game makkelijk, te makkelijk en zonder 1 continue kom ik bij het laatste level.Ben dus maar begonnen op hard en heb dan nog niet echt veel moeite om de game te beheersen.
Of ik ben gewoon goed...haha..of deze game is gewoon te makkelijk.
Heb dus van elk level meteen een video ge'upload en de eerste 2 levels staan er al op.

 
Zeer cool Marc, ziet er idd erg vet uit, heb hem ook al binnen maar nog geen tijd gehad om te spelen, maar kijk er weer extra naar uit. Veel plezier ermee ;)
 
Van Xbox Live kan je ook de Mega Black Label update downloaden, dan kan je de game een stuk moeilijker maken!
 
Robert":p5r34ssq said:
Van Xbox Live kan je ook de Mega Black Label update downloaden, dan kan je de game een stuk moeilijker maken!
Maar eens even checken, laaste level is trouwens wel erg pittig en had de nodige continue's nodig :lol:
Ennu Hassan als je tijd heb zeker deze vette game ff checken :)
 
Back
Top