What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gameholic":13negqsm said:
Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty ;)
Zeker weten 8)
Prijs is trouwens zeker o.k als je nagaat wat een paar van deze games kosten op xbl 😉

img1952bj1.jpg

8)

Raiden IV is zeker de betere game!
Valt me trouwens reuze mee het speelvlak op een 32inch lcd en alles is prima te zien.Na het beeld iets groter te hebben gemaakt en als er straks genoeg shmups zijn dan is het misschien wel een kleine gatate lcd waard.

Let wel: Raiden krijg je alleen getate als je een 4:3 resolutie hebt. Tenminste ik krijg met m'n 16:9 scherm de game niet getate alleen maar gespiegeld etc etc.

Om de collectie maar compleet te maken met shmups voor de 360 Ketsui ook maar besteld.
pa.145425.1.jpg

pa.145425.2.jpg
Februari wordt een mooie maand 8)

pooyan":1bov05pu said:
Is er al een release date bekend dan?
Volgens mij ook ergens in Februari, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ken":9dnxh7dx said:
Mijn vraag is wanneer je nou eens die OK Baby eruit gooit, is volgens mij een blok aan je been met die ruimte. Dan kan je toch beter die Astro tegen de muur aan zetten?

Sonic PVC trouwens al besteld??

http://www.consoleshop.nl/product/62138 ... igure.html
Die OK Baby staat mij niet in de weg en de cab is in zeer goede staat zonder burning etc.(ook clean)
o.k het is geen echte cab maar ik heb de centen nog niet echt nodig aangezien ik de meeste tijd nu doorbreng achter m'n 360 Ken 😉
De ruimte is niet groot maar daar komt ooit in de toekomst wel verandering in en eventueel straks voor de kleine een leuke cab :P
Maar ik kan altijd eens kijken wat de OK Baby op marktplaats doet en wie weet vang ik er nog wel de nodige dukaten voor.

Laat die sonic pvc links liggen en ga liever voor de statue van sonic.

Vandaag mijn krukje even opgehaald bij Ronnie en ben er erg blij mee.
Even opgepoetst en het zit gedeelte ook even schoongemaakt met lauw water en een borstel en hij is weer zo goed als nieuw!
img2013dk4.jpg

60-1 jamma van Pooyan overgenomen en ben er erg blij mee.(m'n vrouwtje ook :) )
Blijft leuk die oude games...
img2154xv3.jpg

almighty":a7w4tdtl said:
Blijft leuk die oude games...

:) helemaal mee eens!

vraagje: heeft deze pcb de optie om je beeld te roteren (op zijn kop te zetten)?
ben van plan juist zo'n pcb in mijn Aero City te zetten, maar het scherm is op reverse gezet omdat de pcb die erin zat (strikers 1945) hierom vroeg. Nu staat alles wat ik erin gooi op zijn kop...
Zie er een beetje tegenop om dit weer om te zetten omdat ik daarvoor iets in het chassisboard moet veranderen...ben daar niet zo'n held in.

60-in-1 is echt z'n geld waard! Toch wel het board dat hier het meest gespeelt wordt. Allemaal games met herinneringen uit m'n jeugd. (althans voor mij)

De kleur van je buttons en sticks passen ook nog bij Donkey Kong trouwens. ;)

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 48 en 60 in 1 behalve de prijs die fiks hoger is voor die paar extra games?

Back