What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (2)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hier weer wat van m'n laaste aanwinsten;

NES:
kidicarusnesjk7.jpg

SFC boxed:
donkeykong1boxedou3.jpg

donkeykong2boxedjd6.jpg

donkeykong3boxedrc6.jpg

had ze eigelijk al maar die zijn ooit eens onder de trein gekomen :roll:
musclebomberboxedzm4.jpg

megamanxboxedqf2.jpg

rtypeboxedkj9.jpg

yossyislandboxedua5.jpg

finalfight2boxedpd9.jpg

Wat figures:
mariofigurexk7.jpg

kon het niet laten Ken 😉
cammyfiguresr6.jpg

En m'n eerste wall scroll:
chunliscrollfw1.jpg

Er komt nog meer maar dit was al de moeite om te posten :D
 
Coole shit, die Muscle Bomber is een goede keuze.

Capcom op de SNES = golden years.
 
DreamerNL":1g915xkj said:
Ken":1g915xkj said:
Coole shit, die Muscle Bomber is een goede keuze.

Capcom op de SNES = golden years.

SNES = golden years

echt veel brute games op uitgekomen 8)
helaas net super turrican(sfc boxed) voor m'n neus voobij gegaan en dat voor een lullige 18 euro :evil:
 
aiai! das balen ja... ik heb toevallig 1 van de zeldzaamste games voor de SFC op de kop weten te tikken..compleet en mint uiteraard.

voor een slordige 200 euro :x :P
 
Ik had al een vermoeden dat deze game erg zeldzaam is, baal er ook flink van :evil: , was niet mint maar near mint.Maar voor 18 euro was het zeker geen miskoop.
Heb de pal versie wel, maar die artwork van de sfc rocks!
 
Ik ben toch eens benieuwd allmighty, en je hoeft deze vraag natuurlijk niet te beantwoorden, maar wat zijn nu zo ongeveer je maandelijkse uitgaven aan je gehele collectiedrang? Dan bedoel ik dus games en alles wat erbij hoort; figures, art etc. Dus niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon benieuwd wat zo'n verzamelmaniac als jij nou voor creditcardrekeningen binnenkrijgt. Zelf schrik ik namelijk al wel eens van de hoogte hiervan terwijl ik met de aanschaf in aantallen misschien op 5% van jou zit.


Misschien zelfs wel leuk om hier een topic van te maken.
 
Mocht je behoefte hebben hierop te antwoorden moet je het maar even in de het speciaal er voor aangemaakte topic doen dude...
 
m'n laaste aanwinst:
rockmanandfortegw3.jpg

eigelijk nooit geweten dat deze game bestond, hoop dat hij leuk is :)

Yoshi figure 25 cm:
yoshiboxdr9.jpg

yoshi2up7.jpg


Donkey Kong plush doll 22cm:
donkeykongfrontoe9.jpg

donkeykongrearlu3.jpg
 
damn you ;P

jij weet ook niet van ophouden, di Megaman FORTE wou ik los boeken en was al te prijssig, ben ook erg benieuwed hoe die speelt heb je hem al uitgeprobeerd ? hoveel was je kwijt voor die game ? lijk mij erg vet anyways ooit zal ik hem ook bemachtiggen.
 
Als ik de game binnen heb dan laat ik je wel weten hoe hij is, ben zelf ook erg benieuwd.De prijs viel eigelijk best wel mee 😉
 
Nooit geen gezeik meer met converter's :D
snesusafarzs3.jpg

snesusaclosexc7.jpg

Ziet er nog keurig uit al dacht ik het zelf 8)
 
Back
Top