What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akuma's Gameroom

Nieuw kastje erbij en nu is mijn zolder vol :)

mQ4sxfV.jpg

WmEE6HP.jpg

dq91VOC.jpg

M88l87k.jpg

Mooi hoor! Ik zag een poos geleden een Star Wars kast voorbij komen. Ook ontzettend gaaf. Helaas krijg ik dit niet naar boven bij mij ivm een vlizotrap. Maar stiekem heb ik er ook geen ruimte meer voor :P Teveel vitrines vol spullen.

Thanks. Yes ik vind het echt super.
Speelt heel lekker door, beetje tegenovergesteld van de Twilight Zone, zo heb ik wat afwisseling in de game play :)

Da Dude":1dsxphqr said:
Spiderman. NICE!!! (spideyfan hier) Heb deze ook welleens gespeeld.

Yep, Spidey rules!

Van wat ik me ervan kan herinneren heeft die kast een goede flow en inderdaad speelt hij compleet anders dan Twilight Zone. Gefeliciteerd met twee geweldige pins. Helaas heb ik echt geen ruimte meer voor nog een flipperkast en speel ook zéér weinig op m'n Tales From the Crypt...m'n zoontje vindt de geluiden te hard en eng (heeft hij misschien ook wel gelijk in aangezien het een echt horrorspel is).

Ik ben onlangs met mijn zaak verhuisd naar een groter bedrijfspand.
Zo heb ik wat meer ruimte en o.a. een hoekje vrij gehouden voor ongeveer 3 apparaten.

De eerste:
cSODNsz.jpg

Leuk voor tussendoor/pauze :)

Back