Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Laatste tijd beetje aan mijn TZ gerommeld.
Vele zullen het verschrikkelijk vinden, maar ik hou van mods
Mijn klokje deed af en toe raar en kreeg foutmeldingen, deze nu vervangen voor een Ingo klok PCB met Rainbow LED's.
Gelijk de behuizing vervangen naar een blauwe en een piano eronder:
Standaard klokje:
Standaard PCB met lampjes:
Nieuwe PCB met LEDjes:
In een nieuwe blauwe behuizing:
Lampjes voor de piano vervangen voor LEDjes en klok alvast weer aangesloten:
En alles werkt weer, zonder foutmeldingen en ik vind het super mooi