What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akuma's Gameroom

ik vind de variatie helemaal top.
Echt van alles wat. En ook dan meteen mooie cabs/games.

Je bent goed bezig. :-)
 
He-le-maal niks op aan te merken :)

Waag het alleen niet om er een airhockey bij te zetten, want dan heb je een ban aan je broek hangen.
 
Een PS3 aangesloten op mijn Playseat setup en Daytona gekocht (alsof een Twin Cab niet genoeg is xD)



Is even wennen op HD scherm en FFB + schakelen komt bij lange na niet in de buurt van de real deal.
Maar toch wel leuk om te spelen zo :)
 
Ik vind het ook helemaal niks, die PS3 versie. Compleet andere beleving en gevoel. Maar desalniettemin toch tof.
 
Op Ps3 heb ik Daytona enkel gespeeld met controller. Vond het wel tof maar ik had toen geen alternatief :)
 
Laatste tijd beetje aan mijn TZ gerommeld.
Vele zullen het verschrikkelijk vinden, maar ik hou van mods :)

Mijn klokje deed af en toe raar en kreeg foutmeldingen, deze nu vervangen voor een Ingo klok PCB met Rainbow LED's.
Gelijk de behuizing vervangen naar een blauwe en een piano eronder:

Standaard klokje:
UGeHvdm.jpg


Standaard PCB met lampjes:
ybXEWC0.jpg


Nieuwe PCB met LEDjes:
FWTLMwp.jpg


In een nieuwe blauwe behuizing:
lmmKJ1f.jpg


Lampjes voor de piano vervangen voor LEDjes en klok alvast weer aangesloten:
iEvM4k9.jpg


En alles werkt weer, zonder foutmeldingen en ik vind het super mooi :D
h6kMWXo.jpg


OHE4HDF.jpg


 
Back
Top