What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akuma's Gameroom

Mijn Red Bull koelkastje heeft standaard een marquee zonder verlichting :(
Vandaag zelf een lichtje erachter gezet :)
ff lomp een rechthoekig gat eruit gezaagd, zodat licht erdoor heen kan:
UtXv9R4.jpg



CCFL lampjes aangesloten :)
pr3LuAa.jpg



En het resultaat:
iKPHhpg.jpg



En ook een LED strip in de Coca Cola koelkastje geplakt.
Wat heb je anders aan een glazen deur, als erachter niks te zien valt door het ontbreken van licht :S
mCAfTgz.jpg



:)
 
Ziet er goed uit allemaal! :)
Later als ik groot ben zou ik ook graag een woning hebben met een aparte gamesroom :lol:
 
Mooi hoe er red bull in je coca cola koelkast staat en andersom. Mist alleen nog een Heineken koelkast ;)
 
Daytona verhuist naar de andere kant van de zolder, i.v.m. toekomstige plannen :D
En één van de toekomstige plannetjes is vandaag voltooid:

yEsRQBR.jpg


XXs6z6m.jpg



:D :D :D

Is echt een SUPER leuke flipperkast :)
 
Nooit meer weg doen die TZ. Ik heb er nu nog spijt van. En van de ToM die ik er ooit op inruilde. Ik heb veel spijt van dingen. ;)
 
Flippers zoals TZ zullen de komende tijd nog wel in prijs stijgen. Ik denk dat over 5 jaar de rek er wel uit is
 
Thanks heren!!!
Visite wordt aangekondigd zodra mijn zolder af is :)

TZ gaat net als Daytona op mijn zolder blijven, beide mijn holy grails en gaat idd dus niet meer weg :D
 
TZ is één van de allerbeste flipperkasten ooit! Gefeliciteerd met een pracht van een kast!
 
Thanks!

Mijn Vewlix ook wat aandacht gekregen :)

Ter voorbereiding van Street Fighter V een nieuwe PC gebouwd voor mijn Vewlix :D

Heb gekozen voor future proof hardware:
ASROCK B85M-ITX
i7 4790k BX80646I74790K
Crucial Ballistix Sport 8GB
KFA2 GTX970 4GB Black Edition
250GB Samsung 840 EVO
Cooler Master Elite 120 Advanced
Hier kan ik een tijdje mee vooruit :P

Behuizing past perfect in de Vewlix:
rmutrAQ.jpg



Verlengkabeltjes van de powerknop en de powerled, zodat ik deze door kan trekken naar de control panel:
WIqHHE6.jpg



Want in de controlpanel heb ik een gaatje geboord en een power knop erin gezet:
Wp03Vzx.jpg


Dit is superhandig, want met een druk op de knop gaat alles aan of uit en hoef ik niet te kruipen naar een stekkerblok/schakelaar op de grond :)
De knop is ook best stevig, dus hoef niet bang te zijn dat je het per ongeluk indrukt en dan alles uitgaat.

Om alles (Vewlix, subwoofer, LED strip) aan of uit te laten gaan met de PC, heb ik deze super handige master/slave stekkerdoos:
zssqeBG.jpg


Zo werkt het dus:
applications_150_dpi_automatic-master-slaves_2permanent-grafik.jpg.gif

:D


Ohja, en de Vewlix toch maar verplaatst naar de zolder :)

Bvv6JjV.jpg
 
Back
Top