What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Airtrix DLX op veiling

michelze

Cabinet Dweller
Er staat hier 5 km verderop een Hikaru apparaat te koop.

Het is een veiling dus de prijs zal nog wel hoger gaan. (staat nu nog op 130) Hardware is een Hikaru. Die zijn wel zeldzaam.
Has, jij hebt zo'n ding staan in Zoetermeer. Iemand interesse ?

https://www.bva-auctions.com/auction/lo ... ium=pa_cpc

Zelf wil ik bieden (heb geboden) op de Crazy Taxi. Maar zal wel te duur worden. Wil niet meer dan 600 kwijt zijn.
Nadeel van die veiling is dat er BTW en veilingkosten bijkomen. Mensen beseffen dat niet altijd denk ik.

Goed die Sega Hikaru AirTrix DeLuXe .... . Iets voor iemand hier.
 
Mooi zo, dan blijf ik er af.
Ik hoop dat Chris hem gaat scoren.

Zelf ga ik nog een bod doen op de Crazy Taxi
 
Er wordt flink geboden op die Godzilla Wars.

En een gouden Photoplay.............................mmmmmmmmmmmmh classyy ;-)
 
Back
Top