michelze
Cabinet Dweller
Er staat hier 5 km verderop een Hikaru apparaat te koop.
Het is een veiling dus de prijs zal nog wel hoger gaan. (staat nu nog op 130) Hardware is een Hikaru. Die zijn wel zeldzaam.
Has, jij hebt zo'n ding staan in Zoetermeer. Iemand interesse ?
https://www.bva-auctions.com/auction/lo ... ium=pa_cpc
Zelf wil ik bieden (heb geboden) op de Crazy Taxi. Maar zal wel te duur worden. Wil niet meer dan 600 kwijt zijn.
Nadeel van die veiling is dat er BTW en veilingkosten bijkomen. Mensen beseffen dat niet altijd denk ik.
Goed die Sega Hikaru AirTrix DeLuXe .... . Iets voor iemand hier.
Het is een veiling dus de prijs zal nog wel hoger gaan. (staat nu nog op 130) Hardware is een Hikaru. Die zijn wel zeldzaam.
Has, jij hebt zo'n ding staan in Zoetermeer. Iemand interesse ?
https://www.bva-auctions.com/auction/lo ... ium=pa_cpc
Zelf wil ik bieden (heb geboden) op de Crazy Taxi. Maar zal wel te duur worden. Wil niet meer dan 600 kwijt zijn.
Nadeel van die veiling is dat er BTW en veilingkosten bijkomen. Mensen beseffen dat niet altijd denk ik.
Goed die Sega Hikaru AirTrix DeLuXe .... . Iets voor iemand hier.