What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

Beatmaster-P":31eeb8zj said:
trouwens, is een mooie Aero trouwens niks voor jou?

Geen ruimte helaas. Mijn gameroom is straks al vol genoeg.
 
Jongens, hebben jullie al meer details met betrekking tot tijd en exacte ophaallocatie? Dan kan ik mijn ouders lief gaan aankijken om de auto te lenen. Ze worden ook vast blij als ik ze vertel dat ik een kast op mijn oude kamer ga zetten, kuch.
 
Matthijs":30qn2alv said:
Jongens, hebben jullie al meer details met betrekking tot tijd en exacte ophaallocatie? Dan kan ik mijn ouders lief gaan aankijken om de auto te lenen. Ze worden ook vast blij als ik ze vertel dat ik een kast op mijn oude kamer ga zetten, kuch.

Ik stuur je even een pm, stemmen we even af :D
 
Donderdag de Aero opgehaald bij Pascal en Hasan, en ik ben meer dan tevreden. De cab is na een schoonmaakbeurt zo goed als nieuw, alle oneffenheden waren weg te poetsen. Zie hier de foto's, van binnen is de cab nog niet schoongemaakt maar zoals je kunt zien is ie van binnen ook nog zo goed als nieuw:


Leuk detail: toen mijn vriendin de eerste keer langs de cab liep zei ze; "wat een naam zeg, Nerd City"! Met een beetje inbeeldingsvermogen kun je dat inderdaad lezen.

DSC01441.jpg

Zijkant ook zo goed als nieuw; andere zijkant is iets minder maar die gaat tegen de muur.

DSC01443.jpg

Zelfs de achterkant:

DSC01444.jpg

Ik heb nu nog een coinbucket deurtje dat wat geler is dan de rest, ik hoop nog op een hagelwit exemplaar uit de volgende zending ;). Nog een leuk detail: beschermingsfolie zit er nog op, en cab komt dus uit '88/'89. Dat zegt genoeg!

DSC01442.jpg

Nog niet gecleand (en eigenlijk nauwelijks nodig): cp van binnen is nieuw.

DSC01445.jpg

En binnenin hetzelfde verhaal: zelfs bijna geen stof te bekennen!

DSC01446.jpg


Nogmaals zeer veel dank voor deze actie guys, ben er zeer blij mee. En wie nog een stel wielen weet te traceren voor onder de cab (die hebben ze om de een of andere reden verwijderd); let me know!!
 
Wat een plaatje, een bijna nieuwe Nerd City. Wat een geluk, Gefeliciteerd!
 
thanks gasten voor de goeden service :)
ben er super blij mee!!!nu alleen nog wat knoppen regelen en dan kan ik ook echt er mee gaan spelen:)
greets messias
 
Gefeliciteerd! Een schitterende aankoop en zo nieuw, ongelofelijk! Heb je de beste eruit gepikt of waren ze allemaal zo mooi? In ieder geval een koopje voor die prijs. Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van het scherm, zo'n Aero lijkt me een stuk scherper beeld geven door het kleinere formaat. Veel plezier ermee!
 
Zeker een mooi ding! Net als Marsman ben ik ook benieuwd of er nog meer aero's in die staat verkrijgbaar zijn. En wat was de prijs ook weer? 350 euro?
 
Prijs is inderdaad 350 en ik had first pick (direct aanbetaling gedaan) dus daarom de mogelijkheid de mooiste uit te kiezen. Hasan en Pascal hebben er straks in totaal 33 staan, in allerlei condities. Ik zou ze gewoon even pm' en over wat ze hebben en welke staat alles in is, of gewoon een keer gaan kijken.

Het beeld is super, zal wel een keer een fototje posten. Eerst even plek maken om alles neer te zetten en het scherm toch maar horizontaal te zetten vooralsnog.
 
Gefeliciteerd ..... nerds :lol: :lol:

Maar eh, ik zie veel te weinig foto's. Waar zijn de foto's van de andere gelukkigen, zijn er toevallig ook foto's bij Hasan en Pascal gemaakt. Kom op jongens, show them, or it didn't happen.
 
Back
Top