pooyan":2u5o0nkv said:Wel grappig, dat ondanks de enorme toevloed aan candy cabs in Nederland de afgelopen paar jaar, er toch nog trouwe nozomi leden zijn/waren zonder cab.
Ratson":2y65bny8 said:Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.
pooyan":3km3tn2g said:'gaatje' in het midden van de ster.
pooyan":1htz7o54 said:Ratson":1htz7o54 said:Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.
Bij de praxis. Hoe het precies heet weet ik niet, maar er liggen setjes in de buurt van de inbus sleutel setjes. Let er goed op dat je de goede 'stervormige' sleutelset neemt, met een 'gaatje' in het midden van de ster.
Ik weet dat ik het een beetje knullig omschrijf, maar ik weet zeker dat de PRaxis ze heeft.
:lol:Psykick":3bk62sjr said:pooyan":3bk62sjr said:'gaatje' in het midden van de ster.
Hmmm zit ik nog wel op het juiste forum :lol:
almighty":1lnmbbx8 said::lol:Psykick":1lnmbbx8 said:pooyan":1lnmbbx8 said:'gaatje' in het midden van de ster.
Hmmm zit ik nog wel op het juiste forum :lol:
pooyan":3hbm14nu said:Foto's volgen nog.
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t= ... &start=150Beatmaster-P":3hha62sp said:pooyan":3hha62sp said:Foto's volgen nog.
Ahem..