What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

Vandaag te horen gekregen dat a.s. week woensdag de cabs in Nederland staan. Zo te zien kunnen we volgend weekend gaan uitleveren 8)
Nog even geduld mannen ;)

Hasan
 
hallo weet iemand al welke plaats het gaat worden waar we de kast kunnen ophalen?? in verband met regelen van vervoer namelijk..word voor mij een beetje lastig ben ik bang ...
gr tom
 
is er al een dag bekend???
moet een bus zien te regelen namelijk..
want het is beter als de kast staat neem ik aan ???!
gr tom
 
messias":3cbxm28x said:
want het is beter als de kast staat neem ik aan ???!

Nee hoor, het is geen enkel probleem om de cab liggend te vervoeren. Echt niet.
 
Als het goed is moet dat net passen en anders doe je wat snelbinders aan de achterkant om de deuren bij elkaar te houden. Heb ik ook zo vaak gedaan met mijn caddy hehe...

Anyway als alles meezit kan er zondag opgehaald worden. De kasten staan ondertussen op een geheime locatie in Nederland :twisted:
Dus wat dat betreft is de buit binnen, maar nu nog natuurlijk transport naar Den Haag en daarna preppen voor het ophalen. Met een beetje geluk dus zondag uitleveren ;)

Nadere instructies volgen!
 
Vergeet niet om een zooi foto's te maken tijdens het ophalen. Altijd leuk voor de site.
 
messias":3srvkfyx said:
ok mooi :) maar zou het dan ook met een caddy moeten lukken ?

Ik heb eens een 4-player Gauntlet vervoerd in een caddy dus dat zou geen probleem moeten zijn
 
De leverancier heeft het op dit moment erg druk en komt morgen pas leveren, hij moet zelfs op zondag door :(
Het wordt allemaal heel moeilijk natuurlijk om gelijk uit te leveren zonder na te kijken e.d. dus zondag wordt no go, we gaan wel ff kijken hoe we het doordeweeks kunnen dien voor de pickups. Het lijkt me ook weer vervelend om nog een week over te slaan. Ik kan natuurlijk pas echt wat zeggen na morgen. To be continued....
 
Zo eindelijk de cabs binnen hehe 8)
Wordt nog wel wat uitzoeken en ordenen, maar kan nu al zeggen dat het nette cabs zijn met hier en daar een mindere. Maar voor cabs van die leeftijd echt prima. Wat ook erg leuk is dat er een Rode cab bij zit die custom gespoten is, maar erg goed gedaan, en ook nog eens standup. Er zitten een aantal bij die ze erg professioneel hebben opgehoogd om er zo een upright van te maken. Ik ben meer van de sitdown, maar dit is ook absoluut leuk en erg apart. Hier wat foto's alvast..

16032010108.jpg

16032010110.jpg

16032010111.jpg

16032010112.jpg

De pickups zullen dit weekend afgehandeld worden, laat maar weten wanneer jullie kunnen. Het liefst op zondag. De rest gaat asap de verkoop in, ik zal nog wel laten weten hoeveel er over zijn.
 
Hey, hebben jullie de shed uitgebroken? :lol:

Maar die standups zijn inderdaad erg netjes gedaan! (alleen die rode is niet helemaal mijn smaak).
 
S913":29io64ov said:
Hey, hebben jullie de shed uitgebroken? :lol:

Maar die standups zijn inderdaad erg netjes gedaan! (alleen die rode is niet helemaal mijn smaak).

Jij bent er inderdaad wel eens geweest natuurlijk,

Nee, dit is een aparte opslag, dit betreft zoveel cabs dat paste
helaas niet in de showroom.
 
Back
Top