What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant ;)
 
Vette actie jongens! Een maat van me gaat ook de wereld die arcade heet instappen. Hij is nu bezig in het aanmeld proces voor het forum onder de naam Messias. Graag wil ik bij deze vast een Aero voor hem reserveren.

Zodra hij in kan loggen(en weet hoe een forum werkt 😉 ) zal hij reageren in het topic.

Vast bedankt!
 
Psykick":3vuk56g4 said:
Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant ;)

Ik PM je even ...
 
Ik maak morgen het geld naar je over. Had het nu gedaan als ik mijn telefoon kon vinden, maar altijd als ik hem nodig heb ben ik dat kreng kwijt.
 
Matthijs":2871n0qp said:
Ik maak morgen het geld naar je over. Had het nu gedaan als ik mijn telefoon kon vinden, maar altijd als ik hem nodig heb ben ik dat kreng kwijt.
Gedaan. :)
 
Manner,

van Ruderudie is de betaling binnen, trouwens

Let wel even op dat je naast Aero aktie ook je forumnaam vermeld!

zodra andere betalingen binnen zijn zie je het hier terug.

Pascal
 
Forum naam is vermeld alleen is het met mijn vriendin haar reknr gedaan,heb nog steeds geen internetbankieren zelf.Het is een schande,ik weet het.
In ieder geval alvast bedankt jongens :D
 
sparky":r717ct9y said:
Vette actie jongens! Een maat van me gaat ook de wereld die arcade heet instappen. Hij is nu bezig in het aanmeld proces voor het forum onder de naam Messias. Graag wil ik bij deze vast een Aero voor hem reserveren.

Zodra hij in kan loggen(en weet hoe een forum werkt 😉 ) zal hij reageren in het topic.

Vast bedankt!

kheb de vrijheid genomen om zijn account al te activeren...;)
 
Voor voorlopig 4 concrete aanbetalingen gehad. Kom op jongens zorg dat je er op tijd bij bent om een mooie cab uit te zoeken. Last come, last serve hehe...;)
 
messias":2bl9ozto said:

Zit dit sales topic niet zo te vervuilen! 😉

Stel je liever even voor (op de goede plek natuurlijk).
 
Ik ben zeer geintereseerd maar kan nog geen besluit nemen tot ik daadwerkelijk in mijn nieuwe huis zit,
Tegen die tijd zouden ze binnen moeten zijn.
en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.
 
legztec":3c464cq0 said:
en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.

:shock: Er komt een hele zwik van die cabs binnen, je denkt inderdaad toch niet echt dat je met een ouwe knakenbak wordt afgescheept. Laat dat Hasan of Pascal maar niet horen. :lol:

En wat is nou € 100. Uiteindelijk krijg je een prachtige cab voor errug weinig.
 
pooyan":2rv1holc said:
legztec":2rv1holc said:
en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.

:shock: Er komt een hele zwik van die cabs binnen, je denkt inderdaad toch niet echt dat je met een ouwe knakenbak wordt afgescheept. Laat dat Hasan of Pascal maar niet horen. :lol:

En wat is nou € 100. Uiteindelijk krijg je een prachtige cab voor errug weinig.
Hij gaf aan dat de eerste lading binnenkomt dus wie heeft het over keuze uit twintig tot dertig??
Maargoed 350 euro is niet duur zelfs al zou het een "minder goede" zijn.
Op dit moment is het vooralsnog onzeker voor mij of het geld beschikbaar zal zijn.
 
Heb het genoegen gehad om Pascal en Hasan te ontmoeten(en een hoop anderen)en kan alleen maar zeggen dat ik het volste vertrouwen in ze heb.
Ik ben van mening dat het bij hun en de meesten hier om passie ipv poen gaat.
Ik kan echt niet wachten tot het zover is.
 
hallo hallo ik ben hier helemaal nieuw !!en heb nog nooit op een forum gezeten ..
het is even wennen en uit proberen hoe het allemaal werkt
:D

maar goed ik wil graag ook zon hele mooie kast bezitten :) :) :)
is het nog mogelijk om er 1 te reserveren ??
want ik hoorde dat je eerst geld over moest maken op een rekening/..???
hoop dat ik het nu wel goed verstuur :)
groeten tom
 
De kracht van deze actie is juist dat je een gegarandeerd goeie cab krijgt. Er is technische kennis, cabs worden nagekeken en er is zelfs sprake van garantie. Als je ooit een goedkope en faire cab wilt, is dit wat mij betreft echt een buitenkans. Optisch zullen ze nooit 100% zijn, maar dat is altijd het geval. Kun je altijd nog wat aan doen als je wilt.

Wat betreft de betrouwbaarheid van hasan en pascal; ik ken niemand anders op dit forum die zoveel om-niet hebben geassisteerd. Deze gasten doen dit puur uit hobbyisme en zullen waarschijnlijk thuis je cab komen fixen als je er iets aan krijgt. Dat is natuurlijk niet aan mij om te bepalen, maar dat is wel een beetje hun "community" mentaliteit om het nerdy te benoemen.
 
Back
Top