A
Anonymous
Guest
Het was echt heel vet. Leuke mensen, relaxte sfeer, veel gelachen en het event zelf was van zeer professionele kwaliteit, met de scheidsrechters en de posters boven de tv's enzovoorts. Voor mij een dag om niet meer te vergeten. Ik heb echt genoten
Bedankt!