rklok
Shmup Veteran
De flyer zegt het helemaal, ik probeer even te peilen in hoeverre mensen van hier dit leuk vinden en zich willen inschrijven. (onder de platforms zal natuurlijk ook ARCADE zijn)
Op dit moment heb ik het alleen nog hier gepost, maar meer reklame gaat zeker volgen.
Om het helemaal TOP en LEUK te maken, zit ik aan een inschrijfgeld van 7,50 euro per persoon te denken , dit om wat leuke prijzen te halen en wat goed eten.... de rest neemt RKLOK voor zijn rekening,
Mensen dit gaat zeker heel erg leuk worden en zal bij succes zeker jaarlijks-terugkerend worden.
WIE WORDT DE EERSTE ALLROUND SHMUPKING van NEDERLAND ??
Op dit moment heb ik het alleen nog hier gepost, maar meer reklame gaat zeker volgen.
Om het helemaal TOP en LEUK te maken, zit ik aan een inschrijfgeld van 7,50 euro per persoon te denken , dit om wat leuke prijzen te halen en wat goed eten.... de rest neemt RKLOK voor zijn rekening,
Mensen dit gaat zeker heel erg leuk worden en zal bij succes zeker jaarlijks-terugkerend worden.
WIE WORDT DE EERSTE ALLROUND SHMUPKING van NEDERLAND ??