What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

Ronnie en Marc (en de rest van het SHMUP team), bedankt voor de geweldige dag die ik heb gehad. Het was echt professioneel georganiseerd, en het was erg leuk om de zoveel verschillende SHMUP's op allerlei consoles te kunnen spelen (behalve de MSX, wat een ***** console met die controller voor baby handjes :x ) en om zoveel SHMUP liefhebbers te ontmoeten.

Chapeau :D

Volgend jaar wel wat meer oefenen voor een hogere plaats in de ranglijst. :shock:

Oh ja, houd ons a.u.b. op de hoogte van de datum van de Gamekings uitzending.
 
ECht een top dag, goede mensen ontmoet, hard gelachen en veel fun gehad.

Erg netjes geregeld, props aan de Rklok de judges en de bar meiden.

en bedankt aan iedereen voor zo'n goede ervaring.

shmupper2009.jpg


Glimmend in Haarlem aangekomen :twisted:
 
Jup, thnx heren van de organisatie (en gratz Ziek en Marsman ;)). Was een enorm gezellige en goed georganiseerde dag. Natuurlijk weer leuk de bekende gezichten te zien (en dat die het ook goed deden in het tournooi :twisted: ) en nieuwe fanatiekelingen ontmoet.

Als relatieve shmup-newbie en console-nono (op de meeste consoles had ik nog nooit gespeeld, de Arcade- en PS/Xbox-rondes lagen me dan ook het best) was het een hele openbaring :mrgreen:

Ben erg benieuwd naar de scores (weet alleen dat ik niet in de top 10 zat én niet laatste was)
 
HET WAS ECHT FANTASTISCH,ik heb er geen andere woorden voor.
Iedereen hartstikke bedankt,vooral de organisatie.
Als je zoiets voor de 1ste x organiseert en het zo professioneel laat verlopen,petje af hoor jongens.
 
al heb ik niet mee geschoten ik heb zeker wel genoten!
klasse georganiseerd, goede sfeer en setting en leuk om een keer wat members in het echt te zien en een biertje te drinken.
 
Ik heb gehoord hoeveel ik gemist heb, en volgend jaar ben ik er zeker bij! Ben benieuwd naar de footage!
 
Drifter":sy93jtpe said:
Ik heb gehoord hoeveel ik gemist heb, en volgend jaar ben ik er zeker bij! Ben benieuwd naar de footage!

Ja man,waar zat je nou ik had je zeker wel verwacht.Volgend jaar echt komen man.Het was fantastisch,echt fantastisch.
 
shmups crew 10-10-2009
img4215.jpg

Iedereen hartstikke bedankt voor de gezellige dag, top! 8)

En Ziek ook nog gefeliciteerd trouwens! :)
 
Was inderdaad erg goed georganiseerd, Toffe sfeer. Bedankt Ronnie, Marc en alle anderen! Heb me echt super vermaakt. Ook leuk om al die klassiekers en hardware naast elkaar te zien. Hopelijk komt er nog een leuke foto reportage of zo. Tot gauw hoop ik.

....Oh ja, En nogmaals gefeliciteerd Ziek! :D
 
Topdag, kan niet anders zeggen. Binnenkort komen alle scores beschikbaar op het forum, hou het even in de gaten. Good job gents!
 
Shmuppers.. bedankt voor de TOPdag gisteren, hier vast de 1e foto's

http://rklokjapan.hyves.nl/fotos/

Er komen ongetwijfeld meer want de guys van GameKings waren de hele dag aanwezig en hebben de hele dag footage geschoten en geintervieuwd!!..

Thanks to all Nozomimembers!!!!
 
Jeez, ik was en ben nog steeds erg onder de indruk en kan jullie niets anders dan een megacompliment geven voor zo'n een fantastisch georganiseerd event. De mooie details zoals de schepen van karton, de draaiende plateau's voor de games, de verlichte boarden boven elke shmuphoek, de hall of fame bij de entree etc. etc.....wat vet!!
Er zat alleen maar liefde in verwerkt, het enige wat nodig was waren fantieke en gezellige gamers ( shmuppers ) en ik heb niets anders dan leuke mensen gezien, dus het shmupevent is voor mij al gedoopt tot een instant classic! Proficiat!! :D 8) 😉
 
Next step: Beat em up king 2010?
 
Inderdaad zeer goed georganiseerd en verlopen event. Goed gestroomlijnd, veel werk gestoken in de aankleding en natuurlijk weer veel gasten waarmee (en om) je hard kan lachen.

Ronnie for president, en wat is die Ziek ook een mooie vent zeg. 5 jointjes en gewoon 1e worden bij iets waar reactievermogen ongeveer het belangrijkste is: dan ben je toch een held of niet?


Eerste keer voor mij persoonlijk dat ik zoiets meemaak in Nederland, laat die Beat-em-up zomer 2010 maar komen!!! Rest van het forum moet ook zeker komen, dit soort shit is uniek.
 
Leuk om enkele impressies te lezen. Klinkt als een topdag :D Zo te zien veel gemist. :o

Gefeliciteerd met de overwinning Ziek!
 
Allen,

Was helemaal top!

Het meeste is gezegd, het enige wat ik kan zeggen is:

hoelaat begint het volgende shmup event?
 
Het was idd echt super georganiseerd! Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke results. Ookal ging het me daar niet om blijft het toch leuk om te weten nietwaar ;) Heb zowaar cave een beetje weten waarderen, die game op 2e kast van rechts was mushihime sama ofzo toch?
 
ne0":38y8339z said:
die game op 2e kast van rechts was mushihime sama ofzo toch?
Ja klopt.
De meeste mensen die ik had gesproken vonden dit toch wel de mooiste shooter die erbij zat.
 
Jup, die was inderdaad super ... Maar ook met Esp-nogwat was niets mis! Ik ben erg bang dat ik hier een verslaving voel opkomen ... :roll:

Maar die dragon game in de lounge was ook leuk, welke was dat?
 
S913":2rkvqn15 said:
Jup, die was inderdaad super ... Maar ook met Esp-nogwat was niets mis! Ik ben erg bang dat ik hier een verslaving voel opkomen ... :roll:

Maar die dragon game in de lounge was ook leuk, welke was dat?

DragonBlaze van Psykyo...

(is te koop overigens voor 135 euro)
 
Back
Top