What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

Ronnie, Pulstar is hopelijk op MVS in een cab, niet met een losse stick op schoot?
 
ruderudie":2yudo31m said:
Ronnie, Pulstar is hopelijk op MVS in een cab, niet met een losse stick op schoot?
AES.

@ Neo:
Welke difficulty worden de games eigenlijk op gespeeld?
Medium, en arcade (bijv.Mushihime sama) mag je zelf kiezen.
 
Valt me nu op .... :) ..... Almighty heeft op de 1e foto wel wat van Walter Day, streepjes overhemd, score block .... :)

Zin in 10-10
 
10-10 komt dichterbij... 1e gedeelte van de Arena wordt opgebouwd!!
30 players nu actief aangemeld!

Moet nog veel gebeuren, maar is wel top om dit voor te bereiden / te organiseren, dit gaat volgend jaar zeker terugkomen!!
 
Top ronnie, kijk er ook erg naar uit. Lijkt me vooral leuk om eens SHMUP's op oude consoles als de MSX en de PCE te spelen, als die tenminste in je lineup zitten.
 
Zekers :

5 Poules !! :

Nintendo Family Computer
Super Famicom
Nintendo 64
Gamecube

Sega Saturn
Sega Dreamcast
Sega MARK III
Sega Megadrive

NEO GEO CD
NEO GEO AES
PC-Engine
MSX

Microsoft XBOX
Microsoft XBOX 360
Playstation
Playstation 2

Arcade 1
Arcade 2
Arcade 3
Arcade 4
 
Programma voor SHMUP EVENT 2009 (wijzigingen voorbehouden)

SHMUPPROGRAM.jpg
 
Hehe dat heb je mooi opgezet inderdaad, een ware dagindeling erbij zelfs. Is het de bedoeling dat er dan op de dag zelf voor een bepaalde game wordt ingeschreven of iets dergelijks? Of is het gewoon aanschuiven en zelf scores bijhouden?
 
Nice event ... :lol:
I think i stopppp working an come with my girlfriend to have some
funn and drink something . :P

i am shure thats a good idear :lol: :lol: :lol:

LETS GET READY TO SHMUP 😉
 
30 aanmeldingen !! , nog maar een paar plaatsen over!! :lol:

We zitten dus bijna vol! TOP!
 
Heel erg cool, goed geregeld man.
 
Ken":15xaj76f said:
Heel erg cool, goed geregeld man.

THNX!

32 Aanmeldingen nu! , dus er gaat een slot op het tournooi gedeelte ivm de ruimte / speelbaarheid .
12 Nozomi Leden hebben zich aangemeld , super !!

Thnx guys, you won't be sorry...:)
 
Top Ronnie. 12 van Nozomi, dat is cool. Waar komen die andere 20 zo al vandaan?
 
pooyan":yuwn04ku said:
Top Ronnie. 12 van Nozomi, dat is cool. Waar komen die andere 20 zo al vandaan?

Diverse plaatsen uit Nederland : Van Hengelo tot Utrecht enz enz.. :)
Met crew en visitors erbij gaan we wel naar de 50 denk ik...

Ik ben erg pleased met de belangstelling ...
 
Denk wel dat er van die bezoekers buiten Nozomi een paar potentiele nieuwe forummembers zitten, altijd goed zo'n event daarvoor.
 
Heb er ook machtig zin in, jammer dit jaar alleen geen beker voor mij. :)
Maar nu kan een ander ook eens winnen :lol:
 
Ik ben erbij! :)
Samen met mijn broer, die ook mee was om m'n Astro op te halen bij Ronnie destijds.
 
Back
Top