What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2 X manual + diversen Hydro Thunder

hij heeft momenteel een HT op marktplaats te koop staan.
zal dan geen manual meer zoeken denk ik.

Je gaat dit voor 20 euro echt niet verkopen.. Prijs moet gewoon omlaag, of naar 0. En zelfs bij 0 wordt het moeilijk.

ik ben afkomstig uit flipperland, heb een kort uitstapje gemaakt naar arcadeland.
de arcadewereld zit iets anders in elkaar blijkt.
vreemd dat niemand dit soort dingen zoekt, of verzameld. (vind ik..)
alles wat ook maar enigszins flipper-gerelateerd is, wordt gezocht en verzameld.
gelukkig voor jullie zijn de prijzen nog niet zo crazy :o als bij pinball.
misschien komt dat ooit.
tot die tijd zal ik de manuals dan maar gewoon netjes en donker bewaren. :mrgreen:

Het is denk ik meer omdat je dat alleen echt hebt bij complete games. De laatste jaren is voor MVS echt een mega boost in prijs gekomen voor mini marquees en alle losse kit onderdelen. Vroeger kreeg je de mini marquees om je oren gesmeten maar opeens zijn ze geld waard.

Staat ook nog op de project lijst om goeie nieuwe mini marquees te printen om de verzameling compleet te maken.

Daarnaast is de "begeerlijkheid" van hydrothunder niet erg hoog. Sterker nog, als ik een Hydro Thunder had dan zou ik al het bewijsmateriaal inclusief de handleiding en de cab netjes en donker (heeeeeeeel donker) bewaren. Onder een doek, in een donkere ruimte met een laag beton er overheen gegoten net als die E.T. games.

Waarom is de begeerlijkheid van HT niet hoog?
Is dat om het spel/de cab zelf, of de betrouwbaarheid van de hardware?

Ik heb zelf diverse malen getwijfeld over de aanschaf van een HT, echter is o.a de electronica de hoofdreden voor mijn twijfel.

Jinxz":8u62hj55 said:
Daarnaast is de "begeerlijkheid" van hydrothunder niet erg hoog. Sterker nog, als ik een Hydro Thunder had dan zou ik al het bewijsmateriaal inclusief de handleiding en de cab netjes en donker (heeeeeeeel donker) bewaren. Onder een doek, in een donkere ruimte met een laag beton er overheen gegoten net als die E.T. games.

Hydro thunder is best leuk. Het is geen Topgame, maar mag wel wat meer credits krijgen dan E.T. :mrgreen:

Ok, maar wanneer is een spel wel of geen topgame?

Een ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar ik denk dat een spel als HT wel heel erg veel fun is, afgaand op de Dreamcast versie (ik heb helaas de arcade nooit gespeeld).

Een topspel is een spel waarvan de vraag en populariteit het grootst is. En alleen een goede game is dan niet altijd genoeg. Niet anders dan in de flipper wereld lijkt me? Een medieval madness is ultra duur en populair. Dat zal ook niet alleen zijn omdat het een goede gameplay heeft.

ja en nee. ET is echt K#T. En Hydro Thunder is leuk als cab, Dus daarom dat ik Chris zijn reply iets TE vond.
Ik vind Hydro Thunder als Cab leuk om te doen. Maar een Topgame vind ik het niet.

Back