Jinxz":8u62hj55 said:Daarnaast is de "begeerlijkheid" van hydrothunder niet erg hoog. Sterker nog, als ik een Hydro Thunder had dan zou ik al het bewijsmateriaal inclusief de handleiding en de cab netjes en donker (heeeeeeeel donker) bewaren. Onder een doek, in een donkere ruimte met een laag beton er overheen gegoten net als die E.T. games.