What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

1069 in 1 multi pcb probleem(start niet op)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Komt zonder voeding en nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Goed dat meerdere mensen op dit forum dit board kopen. Wel handig in geval van troubleshooting. Alhoewel ik jou geen troubles meer gun trouwens. :P

Neem aan dat dit board op een standaard atx voeding loopt via een molex stekker? Hij had het over een 4 pin "P4" connector.

Nice om je terug te zien BDT. Ik maar denken dat je door alle tegenslag wat minder actief was op Nozomi terwijl je met heul andere dingen druk was.

Ik heb al in de eerste ronde 2 multipcbees bij Joel besteld.
Helaas kan ik nog niets vertellen over deze sets want ik heb ze nog niet.
De reden van de vertraging is dat ik persé Daphne draaiend wil hebben.
Schijnt wat lastig te zijn met Mala.
Ik zal hem vandaag eens vragen of er schot in zit.
Wel handig dat meer Nederlanders hem gaan krijgen.

Enniehoe veel geluk ik je nieuwe crib. Veel werk en tis nooit af een huis, maar das gedeelte van de lol.

ATX voedingkje heb ik nog wel voor je liggen, geef me je adres en ik stuur er wel eentje naar je toe, verzacht alweer een beetje je pijn ;)

ps Almighty ik heb nog niet gekeken naar die PS RGB kabels nog geen tijd om gehad om daar te snuffelen, maar ga aankomende week naar rommelmarkt en zal dan wel boven water komen hehe

Thx Psykick, dat is erg tof van je. Heb nu nog een verbrande 250W liggen en een 300W die een raar ratelend geluid maakt. Zijn dus niet de beste, maar wilde idd gaan kijken voor een 350 of meer Watt.

Heb de Mame PCB nu ook bij Joel besteld. Heb me er totaal nog niet in verdiept, maar ik denk dat we het board allemaal ongeveer in dezelfde periode krijgen, dan kunnen ervaringen uitwisselen.

Als ik het goed heb begrepen is het ook met dit board mogelijk om 6 buttons aan te sluiten via een meegeleverd kick harness. Toch?

Psykick":3le4kdcy said:
ps Almighty ik heb nog niet gekeken naar die PS RGB kabels nog geen tijd om gehad om daar te snuffelen, maar ga aankomende week naar rommelmarkt en zal dan wel boven water komen hehe
Ik zie hem vanzelf wel verschijnen Psykick er is echt geen haast bij 😉

Back