A
Anonymous
Guest
Ik heb de 1069 in 1 multi pcb van ElPancho overgekocht. Superblij natuurlijk dat ik 1000+ games kan gaan spelen.
Dacht ik...
Gisteren pakket opgehaald op het postkantoor en thuis alles aangesloten. Ik heb eerst goed gechecked of alles goed zat aangesloten (vooral de Jamma connectie goed gechecked)
Ik zet de Astro City aan en daarna de power op de Multi PCB. Er gebeurde niks en ik hoorde een raar geluid bij de voeding. Van dichtbij rook het raar en na hooguit 10 sec was de stroom er weer af.
Flink balen natuurlijk en even gezocht naar een andere voeding. Met wat geluk via een collega uit de buurt nog een andere 300W voeding weten te bemachtigen(de meegeleverde was ook 300W). Met deze power start het board wel op, maar valt na 2 of 3 seconden weer uit. De fan van de voeding draait dus, het ledje op het board licht groen op en de CPU fan gaat draaien. Dat ongeveer 2 of 3 seconden en dan niks meer...
Ik krijg het dus niet aan de praat en ook met een voeding van 250W werkt het niet.
Iemand een idee? Ben het nu een beetje zat met alle arcadeboards die niet werken(NAOMI vraagt te veel van de Astro voeding en loopt telkens vast,maar dat schijnt normaal te zijn).
Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden in ieder geval, ik heb geen geld meer om nog meer te investeren in de kast nu.
Dacht ik...
Gisteren pakket opgehaald op het postkantoor en thuis alles aangesloten. Ik heb eerst goed gechecked of alles goed zat aangesloten (vooral de Jamma connectie goed gechecked)
Ik zet de Astro City aan en daarna de power op de Multi PCB. Er gebeurde niks en ik hoorde een raar geluid bij de voeding. Van dichtbij rook het raar en na hooguit 10 sec was de stroom er weer af.
Flink balen natuurlijk en even gezocht naar een andere voeding. Met wat geluk via een collega uit de buurt nog een andere 300W voeding weten te bemachtigen(de meegeleverde was ook 300W). Met deze power start het board wel op, maar valt na 2 of 3 seconden weer uit. De fan van de voeding draait dus, het ledje op het board licht groen op en de CPU fan gaat draaien. Dat ongeveer 2 of 3 seconden en dan niks meer...
Ik krijg het dus niet aan de praat en ook met een voeding van 250W werkt het niet.
Iemand een idee? Ben het nu een beetje zat met alle arcadeboards die niet werken(NAOMI vraagt te veel van de Astro voeding en loopt telkens vast,maar dat schijnt normaal te zijn).
Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden in ieder geval, ik heb geen geld meer om nog meer te investeren in de kast nu.