What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. retrocab

    gezocht sky wolf pcb

    hoi ik zoek een sky wolf pcb gr Robert
  2. retrocab

    nozomi op marktplaats

    eerst gelukkig nieuwjaar voor iedereen vraagje er staat op marktplaats een advertentie,met de vraag of iemand een bericht wil sturen aan de beheerders. om nieuwe accounts toe te laten??? gr robert
  3. retrocab

    te koop starblade

    hey luitjes nu tijdelijk te koop mijn namco starbladedlx jap version http://www.arcade-museum.com/game_detai ... me_id=9779 is in erg mooie staat en werkt volledig is een zeldzame machine en apart werkt met spiegel misschien leuk voor hasan?? nu eenmalig en zoals gezegd tijdelijk(als hij...
  4. retrocab

    wanted centipede pcb

    hey hallo ik ben op zoek naar een pcb voor centipede gr robert
  5. retrocab

    gezocht space harrier

    gezocht space harrier ik weet het moeilijk ,maar ik probeer het toch als er een komt ,te ruil tegen elke machine in mijn collectie,zitten mooie tussen :D :D met evt cash erbij gr robert
  6. retrocab

    gezocht vectrex

    gezocht vectrex tegen redelijke prijs evt met games is een pre prijs hoeft niet erg laag te zijn maar wel redelijk gr robert
  7. retrocab

    arcade parts

    te koop club kart pedalen 1 compleet met potmeter en een zonder beugel maar wel potmeter erbij(prijs 15 euro) alien 3 the gun komplete gun assembly incl motor (prijs 35) gr robert
  8. retrocab

    gezocht daytona 2

    hoi luitjes zoek voor vriend daytona 2 single groet en fijne jaarwisseling voor allemaal
  9. retrocab

    t molding

    hey luitjes ik ga bij t molding .com bestellen is er nog iemand die iets nodig heeft laat t ff weten gr robert
  10. retrocab

    oude woody

    ik weet jullie zijn niet zo van de woodys,maar ik heb er weer een bij uit 1983 ha ha :D :D het is een zaccaria cockpit,met round up 5 erin coole game,outrun meets chase hq gr robert[/url][/img]
  11. retrocab

    pitfighter

    tekoop of teruil pitfighter pcb(werkend)incl marquee en manual en originele poster nu voor 25 euro evt loom er ook bij gr robert [/url][/img]
  12. retrocab

    gratis op te halen

    gratis op tehalen marquee van atv track van gealco,zit licht in volgens mij ik heb er zat ,dus voorde gameroom ofzo gr robert https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3531716497 deze is het dus met lichtbak
  13. retrocab

    iemandinteresse in set playstation consoles|??

    hoi heb hier drie playstion consoles psx ,ps2slim,ps2fat alles werkt incl controllers en kabels,ook gun erbij alles voor30euro of ruilen voor iets :D leuks
  14. retrocab

    errorcodes sega rally driveboard

    hey weet iemandtoevallig de eeror codes van een segarally de mijne geeft steeds error 07?? kan het nergens terug vinden thnx
  15. retrocab

    nieuwe kast gameroom in de starblade

    hier is mijn nieuwe kast in de gameroom starblade met parabool mirror screen jap versie edi9t ff goede fotosgemaakt van de line up [/url][/img] [/url][/img]
  16. retrocab

    hoogspannings anode

    vraagje heeft iemand dit als eens meegemaakt?? ik heb een hantarex polo star 28 inch die geeft goed beeld ,maar als ik de vga kabel los maak begint ie te bliksemen kabel eraan stil en weer mooi beeld hij lekt ook niet naar het chassis ofzo trafo is al vervangen met andere ,maakt niks uit...
  17. retrocab

    sega afterburner te koop

    te koop sega afterburner met werkende afterburner 2 pcb erin nieuwe vga monitor erin met omvormer print alles werkt heeft wel wat gebruikers sporen prijs 160 euro [/url][/img] [/url][/img] [/url][/img] meer info pm
  18. retrocab

    te koop roadblasters atari

    te koop roadblasters atari,in goede staat alles werkt speelt ook maar heeft een kleine graphic glitch monitor en controls perfect incl originele boekjes en data blad in de deur geplakt fout is wel te maken denk ik ,maar geen tijd voor ivm met andere projecten prijs 135 euro [/url][/img]...
  19. retrocab

    te koop motor driver board en sound board uit club kart

    te koop ongetest sound en motor driver board uit club kart ongestest want geen cab om te testen mogen goedkoop weg voor 40 euro beide gr robert [/url][/img] [/url][/img]
  20. retrocab

    roadblasters graphic issue

    hey luitjes vraagje heeft iemand dit al eens gezien?? ik heb verticale strepen door mijn beeld rom en rom test geen errors tips zijn welkom spel speelt verder oke
Back
Top