What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

roadblasters graphic issue

retrocab

Candy Cab Regular
hey luitjes
vraagje heeft iemand dit al eens gezien??
ik heb verticale strepen door mijn beeld
rom en rom test geen errors

DSC09797_zpshkt3v7hi.jpg

DSC09795_zpsuxfq1wyf.jpg

tips zijn welkom
spel speelt verder oke
 
Lijkt me een probleem met een EPROM. Dood lijntje ergens? Asure heeft hier heel veel kijk op; kom er maar in, Asure :)
 
Kan vanalles zijn maar idd vaak gerelateerd aan de TTLs of EPROMs.

Wat heb je al gedaan? Om te beginnen zou ik lig het volgende checken.

PCB geïnspecteerd op schade?
EPROMs aangedrukt?
Voltages gemeten?

Ik ken dit PCB niet maar mocht het bovenstaande geen resultaat boeken kan het vrij lastig worden. Meestal is het echt zoeken in een hooiberg. Door de EPROMs en TTLs eventueel een beetje te porren kan je mogelijk het zoek gebied beperken en op die manier het probleem traceren. Vaak een dooie pin of iets dergelijks.
 
Back
Top