retrocab
Candy Cab Regular
vraagje heeft iemand dit als eens meegemaakt??
ik heb een hantarex polo star 28 inch
die geeft goed beeld ,maar als ik de vga kabel los maak
begint ie te bliksemen kabel eraan stil en weer mooi beeld
hij lekt ook niet naar het chassis ofzo
trafo is al vervangen met andere ,maakt niks uit
zou het gevaarlijk zijn als ik het gewoon aangesloten laat zitten
twijfel er een beetje aan
tips zijn welkom
groeten robert
ik heb een hantarex polo star 28 inch
die geeft goed beeld ,maar als ik de vga kabel los maak
begint ie te bliksemen kabel eraan stil en weer mooi beeld
hij lekt ook niet naar het chassis ofzo
trafo is al vervangen met andere ,maakt niks uit
zou het gevaarlijk zijn als ik het gewoon aangesloten laat zitten
twijfel er een beetje aan
tips zijn welkom
groeten robert