What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

hoogspannings anode

retrocab

Candy Cab Regular
vraagje heeft iemand dit als eens meegemaakt??

ik heb een hantarex polo star 28 inch

die geeft goed beeld ,maar als ik de vga kabel los maak
begint ie te bliksemen kabel eraan stil en weer mooi beeld

hij lekt ook niet naar het chassis ofzo

trafo is al vervangen met andere ,maakt niks uit

zou het gevaarlijk zijn als ik het gewoon aangesloten laat zitten
twijfel er een beetje aan

tips zijn welkom


groeten robert
 
Loopt het uit de anode te vonken? Zo ja, Is het chassis wel geaard?

Klinkt alsof hij wel lekt, vanaf chassis naar aarde/vga kabel (buitenkant) en dan zie je het niet. Kabel eraf, spanning kan nergens heen en bouwt op..
 
Back
Top