What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Bedankt mannen; ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet helemaal. Mooier kan ik het echt niet maken. Dus: iedereen die geinteresseerd is, DIT is uw kans!
  2. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Nu inclusief Neo-Geo Single Slot + 100-1 Cartridge. En dat voor dezelfde strakke prijs van 599EU :D
  3. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Op veler verzoek, hierbij nog wat meer gedetailleerde foto's: En vooruit: voor de snelle beslisser een prijsupdate naar 599EU :shock:
  4. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Thx! Hoop dat je snel weer aan de slag komt.
  5. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Heb toch echt al 3 foto's toegevoegd; kan jij deze niet zien dan :?:
  6. Ahoud

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Te koop: mijn Atomiswave SD Cab. Gekocht van Pooyan uit de IC'09 inkoopactie (http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2123). Uiteraard werkend te zien / proef te spelen. Cab is in uitstekende staat, helemaal compleet met alle manuals. Voor alle Nozomi-leden geldt dezelfde super-prijs als waar...
  7. Ahoud

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    Afgelopen dagen op de een of andere manier een beetje afgeleid geweest 😉, maar bij deze dan mijn AW: Erik: nogmaals mijn waardering en dank voor jouw inzet!
  8. Ahoud

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    Ziet er top uit, Erik 8) Handpicked, beter konden we ons niet wensen. Nogmaals bedankt!
  9. Ahoud

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Gisteren-middag ook mijn pakketje afgeleverd. Ziet er allemaal super uit 8) Nog bedankt voor de PCB-voetjes, Henk! De MV-1F is afgelopen vrijdag afgeleverd. Nu nog een paar weekjes wachten op mijn CAB...
  10. Ahoud

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Henk, ook mijn betaling moet inmiddels binnen zijn (PayPal). Je hebt een PM met mijn gegevens. Nogmaals bedankt voor deze 8) inkoopactie en service.
  11. Ahoud

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Alvast bedankt, Henk. Mocht je nog niet alle PCB voetjes verdeeld hebben; ik lust er ook wel een paar :) Ik hoor wel of je er nog wat over hebt, en wat dat dan moet kosten.
  12. Ahoud

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Oude thread, maar wel over dit onderwerp: http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=83207 Helaas geen eenduidige berichten / uitsluitsel over dit probleem :(
  13. Ahoud

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Sorry voor de late reactie; ben een paar dagen weggeweest voor een training. Heb hem voor 56EU inclusief verzendkosten. Wilde graag een 1-slots JAMMA PCB met Stereo Through PCB Connector en BIOS op Socket, dus dan blijft de MV-1 of de MV-1F over. Nog even afwachten, want hij is nog in transit...
  14. Ahoud

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Gisteren een MV-1F gevonden op eBay. Hier kan dus een slotje op.
  15. Ahoud

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Gezocht: een NeoGeo MVS Single Slot PCB. Wel graag een versie met een socket BIOS (dus MV-1, MV-1A, MV-1F, MV-1FZ). Wie heeft er nog een liggen die ik voor een mooie prijsje kan overnemen? Aanbiedingen graag per PM.
  16. Ahoud

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Henk, zet mij maar op de lijst voor 1x NeoGeo 100-in-1. Begrijp dus dat er een prijslijst is die anders (lees lagere prijzen) heeft dan op de website? Wie kan die mij toesturen?
  17. Ahoud

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    Bedankt voor alle enthousiaste reacties en PM's. Weet zeker dat met jullie hulp die cab er uiteindelijk gaat komen :D
  18. Ahoud

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    Balen! Had heel erg graag een Atomiswave willen hebben. Dit zou mijn eerste cab worden. Heb me de afgelopen weken een beetje ingelezen, en was er wel uit dat er een candy-cab moest komen. Helaas nu te laat :cry:... Anyway, wellicht komt er binnenkort nog wel een keer een inkoopactie :?:
Back
Top