Ahoud":21utjufg said:Gisteren een MV-1F gevonden op eBay. Hier kan dus een slotje op.
S913":2hw0k7fj said:Iemand een linkje met wat info over deze verschillende MVS 1-slots bordjes?
marktplaats. zat in een deal. lastig te waarderen.ZiEk":3854nyjv said:geen verschil tussen.
Je hebt gewoon bij sommige mvs pcbs een headphone jack, soms ook 2 joystick poorten voor de oldschool neo geo sticks.
De jamma connector kan stereo of mono geluid hebben, dat ligt ook aan de versie pcb.
Voor hoeveel heb je hem uit ebay ()inclussief verzend)?
Ik zoek er ook nog eentje in de buurt.
Damn, thanks voor de tip. Zou ik me daar toch effe mooi de mist mee ingegaan zijn met me 2slot!ZiEk":1qtnwrgh said:en schijnt dat 2, 4 of 6 slotjes niet werken met die 108 in 1 game, die ik toch niet koop.
ZiEk":1oqp553u said:Voor hoeveel heb je hem uit ebay ()inclussief verzend)?
Zelf hier de MV-1 maar helaas met Samurai Showdown V.Ahoud":2gt76yja said:ZiEk":2gt76yja said:Voor hoeveel heb je hem uit ebay ()inclussief verzend)?
Sorry voor de late reactie; ben een paar dagen weggeweest voor een training.
Heb hem voor 56EU inclusief verzendkosten. Wilde graag een 1-slots JAMMA PCB met Stereo Through PCB Connector en BIOS op Socket, dus dan blijft de MV-1 of de MV-1F over. Nog even afwachten, want hij is nog in transit vanuit Portugal.
almighty":3ph5gndd said:Heb namelijk ergens gelezen dat nieuwe games op deze 1 slotters niet lekker werken.(slug 5/Samurai)
Iets met de bios :?: