What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Almighty's retro Heaven

    ik vind die kasumi nice die je hebt :P
  2. D

    Street Fighter IV

    tjongejonge, hebben jullie die laatste screenshots van ken en ryu gezien? ziet er ERBARMELIJK uit.
  3. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    double dragon II is de bom! zo vaak gespeeld met een maat vroegah, met 1 leven uitspelen was een makkie hahaha...tja toen had je nog de tijd om goed te worden!
  4. D

    Street Fighter IV

    dit is idd het einde van 2D zoals we dat kennen. ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.
  5. D

    Street Fighter IV

    kan wel aardig worden...hoop ik.
  6. D

    Almighty's retro Heaven

    ik ben nu eenmaal zo dat ik liever een paar vette originele figures heb, dan een boel neppers...dat zit op een gegeven moment niet lekker als j ertegen aan kijkt. Als dit je niet boeit dan more power to you...
  7. D

    Almighty's retro Heaven

    @ZiEk: de reden dat de figure er beter uitziet op dat plaatje dan op ebay, is dat ze op ebay alleen maar hongkong nepfiguren verkopen. Mindere kwaliteit, kleur, nepzooi etc. dus dan weet je dit als je die zooi van ebay haalt...merk je al aan de prijzen...voor 25 eurootjes (en zelfs minder lol)...
  8. D

    Almighty's retro Heaven

    poison is de chick mensen!! vinnik beetje slordig hoe ze uitziet, had beter gekund....jullie kunnen binnenkort zien hoe echte figuren uit moeten zien als die van mij binnenkomt lollers :lol: :lol:
  9. D

    de collectie

    eyy baki! thanx, ja moet je echt doen hoor...het maakt tog wel een groot verschil uit!
  10. D

    de collectie

    :roll:
  11. D

    Almighty's retro Heaven

    trutten...hahahah. Ik heb zelf een pre-order staan voor wat figuren ;) nu moet je nog wat vette posters inlijsten en ophangen! Zie mn nieuwe topic voor wat ZEER vette snk posters 8) 8)
  12. D

    Almighty's retro Heaven

    woah!! het lijken net aliens
  13. D

    ebay winkel 61 1 euro veilingen

    wat in die doos zit is idd nieuw, maar veel van je veilingen niet, dat is wat ik bedoelde. wanneer gaan die dubbele games op ebay?
  14. D

    Import Japan Treasure Legendary Video Games Collection!

    zitten een boel kutgames tussen, maar voor minder dan 500 euro zal de boel niet gaan.
  15. D

    ebay winkel 61 1 euro veilingen

    ik vraag me ECHT af hoe je al je items nieuw kunt noemen, bijna alles is kapot.
  16. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    ik denk dat het komt doordat ik wat games retour heb gestuurd naar hem, aangezien de beschrijving qua staat niet helemaal klopte.
  17. D

    Raiden Fighters Aces X360 aangekondigd

    geef mij maar de originele pcbs.
  18. D

    Tips voor nieuwe Galerij

    gewoon al je games op de grond zetten, de perfecte oplossing!
  19. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    nee. Aan de stijl van een publisher te wennen? ik weet niet waar je dat vandaan tovert, het lijken mooie woorden, maar ze hebben hier in de verste verte niets mee te maken. Eigenlijk is het gewoon onzin. Een publisher, zoals de naam al zegt, publiceert albums slechts...de muzikant is...
  20. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    Dat je de game gespeeld moet hebben om de ost te kunnen waarderen is onzin, dat is een misconceptie die veel newbies in de scene hebben :lol:
Back
Top