ZiEk
1CC Aspirant
Jah man moelijk maar wel erg cool, ook veel in de arcade gedaan. Heb hem nu op AES jap versie. Is wel een van de spelen die ik vaker speel op de aes.
Je kan ook powerups kopen, moet wel veel sparen, upgrade niet je armor volledigg en scchiet die power ups tot ze cash zijn.
de eerste eindbaas is mad easy met de FIRE upgrade, die vreet ook nog zijn schoten op.
verder is het allemaal vrij lastigg in latere levels, the phoenix en black hole ugrades zijn ook mad cool
Je kan ook powerups kopen, moet wel veel sparen, upgrade niet je armor volledigg en scchiet die power ups tot ze cash zijn.
de eerste eindbaas is mad easy met de FIRE upgrade, die vreet ook nog zijn schoten op.
verder is het allemaal vrij lastigg in latere levels, the phoenix en black hole ugrades zijn ook mad cool