Baki":319864cj said:Sup Dreamer! Vette posters man, keep it up. Ik heb hier nog een Amano poster liggen die ik al 3 jaar wil inlijsten. Als ik die vette SNK posters van jou zo ziet dan moet ik toch maar eens eindelijk die lijst gaan halen.
Ken":7eu62xv8 said:Die Ketsui is ook onderweg naar mij, eindelijk.
Zoek alleen nog die Esprade en DDP DOJ poster, de rest heb ik wel zo'n beetje van CAVE.