What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

de collectie

Posters zien er leuk uit al heb ik (nog)weinig verstand van de prijzen.
de 2'de vind ik zeker vet zoals jij het zo mooi zegt 8)
Die ander 2 word ik niet echt warm van.

Sup Dreamer! Vette posters man, keep it up. Ik heb hier nog een Amano poster liggen die ik al 3 jaar wil inlijsten. Als ik die vette SNK posters van jou zo ziet dan moet ik toch maar eens eindelijk die lijst gaan halen.

Baki":319864cj said:
Sup Dreamer! Vette posters man, keep it up. Ik heb hier nog een Amano poster liggen die ik al 3 jaar wil inlijsten. Als ik die vette SNK posters van jou zo ziet dan moet ik toch maar eens eindelijk die lijst gaan halen.

eyy baki! thanx, ja moet je echt doen hoor...het maakt tog wel een groot verschil uit!

Zeker weten, ook zonde om ze zo kaal op te hangen i.v.m beschadigingen.
Bedoel ze zijn al duur zat.
Ben benieuwd naar je figures DreamerNL.

Posters als deze maken een collectie, kamer en huis compleet.

Zeer fucking cool.

Jezus man zo'n 14 jaar geleden had ik die witte Fatal Fury poster boven m'n bed hangen, erg vet om die weer eens te zien.

Onwijs gave poster die ''mushihime-sama futari'' 8)
Echt een mooie aanwinst DreamerNL.

geef mij maar die samsho2, die is vet.

lastig om cheape lijsten te halen, heb nog wat posters die het licht niet zien.

Die Ketsui is ook onderweg naar mij, eindelijk.
Zoek alleen nog die Esprade en DDP DOJ poster, de rest heb ik wel zo'n beetje van CAVE.

Ken":7eu62xv8 said:
Die Ketsui is ook onderweg naar mij, eindelijk.
Zoek alleen nog die Esprade en DDP DOJ poster, de rest heb ik wel zo'n beetje van CAVE.

arashi no progear unfolded? heh ;)

Heb zelf alweer 4 meesterlijke SNK posters bemachtigd en nog wat andere arcade posters...volgende update komt er alweer aan! :P

Ik heb wat meer de gangbare CAVE Matsuri posters, Esp 2, Mushi Futari alle versies etc.

ndl, die dodonpachi poster is wreed man! Zij is gewoon verbonden met de draden van het vliegtuig. Dat is gewoon uit een andere wereld. Vette kunst!
Ik denk ook dat je betaalt voor kunst :? Heb eens een keer een metal slug poster gezien op ebay. Ik schrok wel effe trouwens...

Ik had deze auction gewonnen met kof95 en ss posters.
Ze zijn volgens uit en magazine neogeo freak, dus geen echte snk posters, maar ok, wel vet. vandaag effe zwarte punaises halen of van die poster slide dingen.
Zijn die posters wat of zijn ze nep? DNL, jij weet vast wat de deal is.
neogeo freak schijnt de enige neo magazine ooit te zijn. meer weet ik ook niet.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=020

Back