What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. T

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Marktplaats zit idd vol met goudzoekers tegenwoordig. De eikenhouten tv kast van mijn schoonmoeder is nog mooier :vomit:
  2. T

    Gezocht: Eproms 27C080 / 27C801 / 27C160

    Ik heb twee 160's liggen, mocht je nog niet voorzien zijn.
  3. T

    Parultjes op marruktplaatz

    http://link.marktplaats.nl/m908171698 "Deze playstation is defect, het stuur verkoop ik niet" Waarom zet je het stuur dan op de foto :?:
  4. T

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    World rally zou ik niet nat maken. Achter dat zwarte kapje met die zilveren sticker zit een suicide battery, daar wil je geen water in de burt hebben 8)
  5. T

    Isopropyl alcohol

    Mijn megatech moederbord heeft in de vaatwasser gezeten. Is nu een jaar of vier geleden en draait nog prima. Ik heb hem op 50 graden programma gezet en niet op drogen, maar zelf met perslucht drooggeblazen.
  6. T

    Naomi io bord vraagje

    Probleem zat in de Toshiba chip op het I/O bord. Alles werkt weer zoals het hoort 8)
  7. T

    Naomi io bord vraagje

    Al een ander kabeltje geprobeerd. Als ik alleen de voeding op het printje laat zitten, start hij soms gewoon op en soms maar met 1 led. Probleem zit dus op het bordje zelf lijkt me.
  8. T

    Naomi io bord vraagje

    Probleem opgelost, atgames heeft ze liggen voor 10 euri. Nu maar eens slapen...... Pleurisding :evil:
  9. T

    Naomi io bord vraagje

    Hmmmm, Zit helemaal verkeerd te kijken. Heeft niet met de counters te maken. Het kreng wil gewoon niet altijd opstarten. Rechter ledje gaat altijd aan, linker ledje niet altijd.... Iemand nog een idee? Het is en 837-13551-92
  10. T

    Naomi io bord vraagje

    Thanks, moet wel lukken. Ik heb niet gekeken welk i/o bord ik heb, Sonic staat er iig op en er zit een relais op wat volgens mij met de coin counter te maken heeft.
  11. T

    Naomi io bord vraagje

    Had net wat problemen met het io bord in mijn Naomi cab. Ik kreeg de melding "io not found" Blijkt dus dat het bordje niet opstart zonder coin counter aangesloten. Ik vermoedt een probleempje inde bedrading naar, of de counter zelf. Is er een foefje om die coin counter eraf te gooien en toch...
  12. T

    Parultjes op marruktplaatz

    http://link.marktplaats.nl/m895969505 :mrgreen:
  13. T

    Parultjes op marruktplaatz

    Dat mensen de moeite nemen..... Met een oude Royal Video ben je klaar en ziet er veel beter uit.
  14. T

    Jouw jeugdsentiment

    World games 😉 Tutti Frutti vond ik niet zoveel aan. RTL+ op de zaterdagavond was leuker :D
  15. T

    2 japanse krukkies te koop

    Als je dan die gare ff in Hilversum dropt, heb je je 25 euri weer terugverdiend 8)
  16. T

    nintendo ds met deffect

    Of je bakt er een nieuwe connector in http://www.ebay.com/itm/NEW-Game-Cartri ... 566964d93c
  17. T

    Playstation move calibratie

    Heb ik ook gehad met house of the dead overkill. Vanalles geprobeerd, uiteindelijk was de beste oplossing om de move- zooi de deur uit te doen :D
  18. T

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Tv en ps3 erin, zijkanten dichttimmeren. Geen gezeik meer aan mn hoofd 8) . Alleen nog ff microfoon en speakertje monteren voor als het bier op is :evil:
  19. T

    THE ULTIMATE DREAMCAST VGA BOX !!!

    Wat is de toegevoegde waarde van een vga box? Ik heb een vga kabel uit Hong Kong en die werkt prima.
  20. T

    Daytona USA : Self destruction

    Welke componenten gaan het meest stuk en waar ligt dat aan? Het lijkt me simpeler om de componenten die vaak stuk gaan te vervangen voor betere. Bijvoorbeeld Fujitsu ttl op Konami pcb's. Of ben ik hiermee iets te kort door de bocht?
Back
Top