Had net wat problemen met het io bord in mijn Naomi cab.
Ik kreeg de melding "io not found"
Blijkt dus dat het bordje niet opstart zonder coin counter aangesloten.
Ik vermoedt een probleempje inde bedrading naar, of de counter zelf.
Is er een foefje om die coin counter eraf te gooien en toch het io bord te laten starten?
Ik kreeg de melding "io not found"
Blijkt dus dat het bordje niet opstart zonder coin counter aangesloten.
Ik vermoedt een probleempje inde bedrading naar, of de counter zelf.
Is er een foefje om die coin counter eraf te gooien en toch het io bord te laten starten?