What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    Cup Head - Shmup from the 30's

    wow de artwork van deze game... zo vet gedaan
  2. P

    kickstarter....kawaicade

    duur :E koop dan een echte
  3. P

    Ps4 games/accessoires aanbiedingen

    https://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDe ... 6&Blocks=0 Ps4 Pro 360 bij wehkamp (gratis-levering)
  4. P

    Ps4 games/accessoires aanbiedingen

    Leuke kortingen momenteel bij de intertoys! http://www.intertoys.nl/games-en-spelco ... ystation-4 ps4 pro met zero dawn 349 zag op tweakers niet zulke scherpe kortingen!
  5. P

    Nintendo 3DS geheugen kaart

    bump for future reference ;p
  6. P

    retropie klein arcade projectje

    Supergaaf! Als ik een cnc frees tot mijn beschikking zou hebben zou daar al mijn vrije in gaan. Super vet! :mrgreen: :mrgreen: Zijn er instap CNC freesmachines die werken met cad tekeningen? Lijkt me zo wreed ooit een eigen cnc machine te hebben ;E one can dream haha
  7. P

    Vraag over arcade kast

  8. P

    scheiding tussen hobby en bizz

    Of je trolt ze door een verkeerd scherm type op te geven :P (grapje lijkt mij niet verstandig dit te doen). Helaas wilt bijna iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik maak mij daar ook af en toe schuldig aan, alleen vind ik dat je de verkoper zijn prijs moet respecteren en niet de...
  9. P

    Bartop laten maken met hyperspin

    Mijn bartop(s) zijn op basis van raspberry pi/retropie. Ik heb er nog 1 te koop. (1 player). Eventueel te koop zonder raspberry pi. Plug-and-Play USB PCB controllers Bovenstaande is de eerste bartop die ik heb gebouwd, ik heb hier nu een 1 player variant nog van. Ook heb ik verder een aantal...
  10. P

    nieuweling

    Ik ga binnenkort verhuizen, nieuwe koopwoning en overweeg eventueel mijn naomi universal (sitdown) te gaan verkopen. Heb moeite afscheid te nemen maar hoop daar snel duidelijkheid over te kunnen geven.
  11. P

    nieuweling

    Welkom! Goed voornemen voor het nieuwe jaar zie ik ;) Misschien kan je wat met het onderstaande informatie: viewtopic.php?f=5&t=6640&p=89361&hilit=retropie#p89361
  12. P

    Naomi Universal restauratie project - Monsutāte

    Ik ben benieuwd hoe de bezel er nu uitziet
  13. P

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ben benieuwd als de bezel eenmaal zwart is! Kan niet wachten zelf 1 te maken, echter zojuist een huis gekocht dus dat gaat allemaal nog even voor :p
  14. P

    Het is bijna zover voor Netaxe!

    Gefeliciteerd! Wel mooi te zien een forum en zijn leden met iedereen die voorliefde heeft voor (oldschool) arcade games ouder te zien worden!
  15. P

    Eindelijk m'n eigen hok!

    Vet ben benieuwd naar de foto's :)!
  16. P

    [WTB] New Net City parts

    nice, ik ben jaloers wil die kapjes zo graag hebben :)
  17. P

    [WTB] New Net City parts

    belangrijk dat je de 'screw covers' hebt. Die ontbreken namelijk ook bij mijn universal ;E
  18. P

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ik heb je een pm gestuurd met m'n email. Tenzij hij blijft vastzitten in outbox. :-/
  19. P

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ik zie daar alleen de blauwdrukken op staan maar niet het drukwerk/grafisch werk. Kan jij mij vertellen waar jij deze hebt gevonden?
  20. P

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Top ga als ik tijd heb gelijk ff kijken :)!!
Back
Top