What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] New Net City parts

PascalP

Shmup Veteran
Volgende week ga ik bij Ronnie kijken voor een NNC en deze neem ik dan meteen mee, afgaande op de foto's wil ik al beginnen met onderdelen te zoeken die ik nodig heb.

Lijstje zal na volgende week aangevuld gaan worden als ik alles goed nagekeken heb ;)

Voorlopig zoek ik vast deze dingen:

- Control Panel (2L12B bij voorkeur)
 
belangrijk dat je de 'screw covers' hebt.

Die ontbreken namelijk ook bij mijn universal ;E
 
P-Nut":2qy8tki5 said:
belangrijk dat je de 'screw covers' hebt.

Die ontbreken namelijk ook bij mijn universal ;E

Thanks voor de tip!
Jij bedoelt die kapjes aan de zijkanten van de monitor, 4 stuks?
Deze zitten erin in een mooie nicotine bruine tint ;)
 
P-Nut":fztfdr2n said:
nice, ik ben jaloers wil die kapjes zo graag hebben :)

Mo van Videotronics verkoopt een shitload aan NNC parts op Arcade-Otaku, die kapjes er ook bij (1.50GBP per stuk)
 
Dag Pascal ik heb een panel liggen.
Maar moet wel opnieuw bestickerd worden en extra gaten moeten erin. Ik heb net een gatenpons gekocht dus kan deze nu maken eventueel

Komt uit een Sega universal cab
 
TwinX":13v0s5b0 said:
Dag Pascal ik heb een panel liggen.
Maar moet wel opnieuw bestickerd worden en extra gaten moeten erin. Ik heb net een gatenpons gekocht dus kan deze nu maken eventueel

Komt uit een Sega universal cab

Bedankt voor je aanbod, zal deze optie in mijn achterhoofd houden als ik geen origineel Sega paneel vind ;)
 
Ik heb een populated NOS 2P NNC panel liggen, €200,-

"Ik heb dit project al jaren liggen, maar ik kom er maar niet aan toe om het af te ronden zodoende dat ik het nu maar te koop aan bied. Het betreft een gestripte 'sega saturn astro city 2 player'-behuizing, welke glansend wit is overgespoten (door prof. auto spuiter) met daarbij een gloednieuwe CP (welke ik lichtelijk heb aangepast zodat deze goed in de behuizing past, de twee hinges weg gehaald) met daarop een officiële NOS 'new net city' overlay."

foto's
https://www.flickr.com/photos/145382971 ... 4834497910
 
Back
Top