What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. lorre001

    Gefeliciteerd Lorre001

    mensen, bedankt voor alle felicitaties.
  2. lorre001

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    welkom! en lees ik dat nou goed... Psychick?
  3. lorre001

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    mooie afwisseling van futari :D
  4. lorre001

    RKLOK Work in Progress

    idd, alleen 't idee al van al die treasures zal je zien dat er gewoon 20 black labels in een doos zijn geflikkerd.
  5. lorre001

    Grappige video's topic

    dat maakt niet uit, ik vond 'm geinig met futari gedaan.
  6. lorre001

    Grappige video's topic

    even voor de duidelijkheid, da ben ik niet...
  7. lorre001

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    das weer een dikke topper, mooi man
  8. lorre001

    NGC EVENT V: VOTE NOW!

    ik hou wel van toernooien, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. lekker shmups of vs games prachtig :)
  9. lorre001

    Grappige video's topic

  10. lorre001

    TK xbox360 rgh, Mushihimesama Futari XBOX, , viletim

    das mooi, is nog beschikbaar. stuur me maar een PM :)
  11. lorre001

    TK xbox360 rgh, Mushihimesama Futari XBOX, , viletim

    prijsverlaging en nieuwe spullen
  12. lorre001

    TK xbox360 rgh, Mushihimesama Futari XBOX, , viletim

    Ik heb een Xbox 250GB te koop met RGH. Aangezien Marco laats ook 1 heeft verkocht en dat een lekkere commerciele verkooptekst was, heb ik die maar gejat: Grootste voordelen: Games opstarten vanaf interne & USB HDD Branden is dus niet nodig Games uit andere regio’s spelen Staan een aantal...
  13. lorre001

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    ja, want de eerste BL score was 83 miljoen en da's niet echt best :(
  14. lorre001

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    eindelijk kan ik ook een kiek van mn setup zetten. gisteren voor het event de cab met mn broeders van STN vervoerd en kan ik weer op jacht naar hiscores.
  15. lorre001

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    't was weer mooi en de burgers waren inderdaad grandioos. organisatie bedankt en leuk om iedereen weer te zien al is het me weer gelukt om niet met iedereen een praatje te maken.
  16. lorre001

    PCB storage, labels etc...

    prachtig weer kerel, mooi werk.
  17. lorre001

    ZeMMiK Gefeliciteerd

    van harte!
  18. lorre001

    RKLOK Work in Progress

    edit op verzoek van zki. prachtig ronnie.
  19. lorre001

    Grappige video's topic

  20. lorre001

    Gefeliciteerd Ken!

    van harte gefeliciteerd ken!
Back
Top